Robot
NHL 2K10

Spelmarknaden är knappast dränkt av habila sportspel till Wii. Men det ska det bli ändring på. Eller?

#ea-sports, #2k-sports


Medlem
Testat - NHL 2K10 på Wii

Tja, eftersom det inte finns nå annat alternativ att spela hockey på Wii, så får man väl leva med detta.

Sen förstår jag inte varför alla spel ska använda motion sensing.
Man behöver inte använda det även fast det finns.
Man kan göra spel med vanlig klassisk styrning också, men nej, det ska man visst inte göra. *suck*


signatur
Medlem

hahaha, ja omslaget är verkligen fult.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

hahaha, ja omslaget är verkligen fult.

De hade kunnat vara snälla och photoshopat dit hela tandrader i alla fall.

Medlem
Citat:

Ett av tidernas fulaste omslag

Ord.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser inte så pissigt ut, men jag kör inte sportspel (med undantag för lite NHL 09 på krysslådan då och då) och pallar inte Wii spel. Borde nog sälja min Wii, den bara står där^^

Medlem
Skrivet av oskario:

Ser inte så pissigt ut, men jag kör inte sportspel (med undantag för lite NHL 09 på krysslådan då och då) och pallar inte Wii spel. Borde nog sälja min Wii, den bara står där^^

same same. skivsläden pajja i augusti förra året(med disneyprinsessorna i) sen dess har jag inte tittat på fanstyget. Möjligen att jag pillar isär skiten fixar problemet och säljer det. om jag ids.

Medlem

Gillar guligull-spelen bättre på wii då grafiken passar bättre till det. Mår illa av när Wii försöker sig på pc spel utom COD 4 som nästan ser så bra ut att man bara nästan mår illa när man spelar det på sin HDTV.

Jag har inte spelat detta spel men är det så att grafiken är såpass bra att man inte behöver gissa var pucken är så kanske... men tänker mig att det ändå år spyvarning på detta spel (inte nu själva spelet utan att man mår illa när man spelar det).

Gillar wii när det sitter ett äkta gulgull-spel likt Resort/NFS Nitro som är anpassad efter konsolen och då glömmer man hårdvarans begränsningar.

Medlem
Skrivet av oskario:

Borde nog sälja min Wii, den bara står där^^

Säker på att nån vill köpa det?

1
Skriv svar