Modern Warfare 2-författare intervjuad

Medlem
Modern Warfare 2-författare intervjuad

Jag kunde inte skjuta dom civila. Jag bara hängde med dom andra och kände stämningen och känslorna. Men visst, när det dök upp en och flera poliser med bara pistoler och ingen skyddsväst så peppra jag ner dom...

Skall spela igenom detta spelet igen och då skall jag skjuta ihjäl dom....

Här har ni förresten mina senaste stats!

http://img412.imageshack.us/img412/9915/stats20nov.jpg


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag sköt ner dom. Tyckte det var kul faktiskt. Men tråkigt i längden så inte så man suktar efter att göra det igen.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag kunde inte skjuta dom civila. Jag bara hängde med dom andra och kände stämningen och känslorna. Men visst, när det dök upp en och flera poliser med bara pistoler och ingen skyddsväst så peppra jag ner dom...

Skall spela igenom detta spelet igen och då skall jag skjuta ihjäl dom....

Här har ni förresten mina senaste stats!

http://img412.imageshack.us/img412/9915/stats20nov.jpg

Nu har vi det,MEN vem bryr sig om stats. E-penisen växer inte längre IRL för det.

Medlem
Skrivet av Remus:

Här har ni förresten mina senaste stats!

http://img412.imageshack.us/img412/9915/stats20nov.jpg

Fy fan vad du har pressat nudå
Ligger ju efter som en idiot...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag kunde inte skjuta dom civila. Jag bara hängde med dom andra och kände stämningen och känslorna. Men visst, när det dök upp en och flera poliser med bara pistoler och ingen skyddsväst så peppra jag ner dom...

Skall spela igenom detta spelet igen och då skall jag skjuta ihjäl dom....

Här har ni förresten mina senaste stats!

http://img412.imageshack.us/img412/9915/stats20nov.jpg

Nu har vi det,MEN vem bryr sig om stats. E-penisen växer inte längre IRL för det.

Medlem

AndyZedd, hur kan en E-penis växa IRL?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Are you kidding? I ran out of ammo long before I met the cops! XD

Medlem

"jag kunde inte förmå mig att sjuta"
herregud...

Medlem

"Bara ett spel" säger jag

Skrivet av Remus:

Här har ni förresten mina senaste stats!

http://img412.imageshack.us/img412/9915/stats20nov.jpg

Najs, som du har nött då. Jag tyckte att jag spelat mycket Kallat in någon nuke än? Själv har jag fått 2

Så här ser det ut för mig:

http://data.fuskbugg.se/skalman01/stats.bmp

Inaktiv

Det är ju bara ett spel, orka bry sig. Finns hur många andra som helst som är värre.

Postal, anyone?

Medlem

Endast ett spel, inget jag sörjer för, dock så hängde jag mest med tills det kom poliser

Mina stats, massor med förlorade matcher pga lämnat spel

http://data.fuskbugg.se/skalman01/Stats.png

Medlem

Tror det är moraltanterna som inte kan skilja mellan spel och verklighet som har de riktiga problemen.

Medlem

Jag öppnade eld direkt när jag kunde...
Det är ju bara ett spel.....:-)

Medlem

Det är bara ett spel! Tycker man att något är hemskt för att det kan göras på låtsas i en ickeexisterande fantasivärld så skall man nog ta sig en liten funderare på hur det står till med den egna mentala hälsan.

Medlem

Löjligt att människor tar illa upp.

Personligen så började jag inte skjuta civila förrän efter någon minut. Jag visste att jag var undercover och ville vara en "good guy". RPlol

Medlem

Jag öppnade också eld direkt men jag tyckte inte uppdraget tillförde något. Story-förklaringen är väldigt dålig och jag hade hellre skjutit den där terroristen i ryggen.

Att människor tar illa upp är inte så konstigt; det är ett rätt så smaklöst uppdrag (även om jag störde mig mest på att de flesta civila var så lika). Men ni skulle säkert tycka att spela en skolskjutare eller lasermannen är kul också, eller varför inte spela Hagamannen? Det är ju bara spel ändå, eller?

Inaktiv

LOL:) bästa banan på cod ^^ spelade om den typ 4-5 ggr, men men man är väl lite vrickad inerst inne ^^

Medlem

"Inte direkt men efter någon minut"

Tvärtom. Jag sköt först av reflex men sen slutade jag och sköt på grejer istället - det var roligare. ^^

Sen rollspelar jag alltid i en viss grad oavsett vilket spel det är och jag ville vara "the good guy".

Inaktiv
Skrivet av Hero_Swe:

Are you kidding? I ran out of ammo long before I met the cops! XD

HAHAHA:up: Du också ?!
haha xD

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Runken:

"jag kunde inte förmå mig att sjuta"
herregud...

Ja, vad vill du?


signatur
Medlem

Sköt inte civilisterna. Förväntade mig Game Over om jag gjorde det :/

YOU KILLED A HOSTAGE GODAMMIT GAME OVER!


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Jag sköt varena djävul och några så knivhögde jag. önskar bara att man hade en motorsåg så man kunde såga av des armar och ben


signatur

OG GANGSTA PARTY

Avstängd

Ja, det är bara ett spel. Jag kunde inte heller förmå mig att peppra på dom civila. Det kändes fel. Jag tog inte illa upp, jag tyckte inte det var för hemskt eller någon av anledningarna dom lite häftigare killarna här kan komma på för att låta bli, jag ville helt enkelt inte. Tycker banan platsade bra i spelet och storyn.

Medlem
Skrivet av Saxit:

Jag öppnade också eld direkt men jag tyckte inte uppdraget tillförde något. Story-förklaringen är väldigt dålig och jag hade hellre skjutit den där terroristen i ryggen.

Att människor tar illa upp är inte så konstigt; det är ett rätt så smaklöst uppdrag (även om jag störde mig mest på att de flesta civila var så lika). Men ni skulle säkert tycka att spela en skolskjutare eller lasermannen är kul också, eller varför inte spela Hagamannen? Det är ju bara spel ändå, eller?

Dem vart ju nerskjutna för att skylla på USA.
Men varför inte döda Makarov på plats fattar jag inte ^^

Medlem

Jag hade inga problem att skjuta, de hade inte lyckats skapa någon atmosfär överhuvudtaget. Det kanske hade varit jobbigare om jag varit riktigt indragen i spelet.

För att få klaga lite till måste jag säga att Makarov var en riktigt dålig antagonist.
En otroligt tråkig karaktär som är både väldigt uttjatad och cliché "Han har ingen medkänsla för andra människor. Han bryr sig bara om pengar"
(Och kommer någon och säger att det var för att parodiera så blir jag ledsen)

Tur att multiplayer är underhållande, även om jag saknar dedikerade servrar.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Dem vart ju nerskjutna för att skylla på USA.
Men varför inte döda Makarov på plats fattar jag inte ^^

Att man attackerade för att skylla på USA förstog jag, men varför den soldat man spelade följde med på det hela framgår inte särskilt tydligt. Hade man fått reda på att Makarov hade gömda kärnvapen som kan döda billions som man försöker hitta, och man verkligen _måste_ lyda order för att behålla täckmanteln så hade jag förstått det - men inte ens Jack Bauer hade gjort det man gör i uppdraget utan en riktigt vettig anledning.

Inaktiv

Men ffs, det är ett "skjutspel" klart som FAN man ska skjuta. patetiskt.

Medlem

Ironiskt nog kan dom ge ut intervjuer om singeplayern men inte om vad dom tycker/skall göra mot dom som har upptäckt deddi grejjerna.. eller har jag helt fel?
ONT - jag blev sjukt förvånad att dom pepprade ner civilt folk så öppet, men det är ju som sagt bara ett spel. självklart gav jag mig in i "fighten" o sköt på allt och alla.

Medlem

Jepp det var en lite annorlunda nivå mot annars vad man är van vid.. sen är det ett spel dom flesta härinne lär nog inte storma en flygplats och meja ner oskyldiga..

123
Skriv svar