10 minuter från Supreme Commander 2

Robot
Inaktiv
10 minuter från Supreme Commander 2

Hmm, utspelar sig SupCom2 bara i strider på dessa platformar nu? Dvs som Demigod? För filmen från E3 var precis likadan.

Medlem

Tror det är samma film, dock klart värd att se igen.
Sen är miljöerna nog rätt skiftande, bara att dom visar att finns banor som denna, och inte bara "berg" banor som innan.

Medlem

Sweeeet!
Har spelat sönder SupCom så en uppföljare är välkommen.
Bra att de fixat formationsalgoritmen. Var irriterande långsam i ettan.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Känns ju som att de struntar i vad som gjorde ettan unik och innovativ och istället satsar på att göra spelet mer mainstream med högre produktionsvärden och techtree. Lame.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av TruB:

Sen är miljöerna nog rätt skiftande, bara att dom visar att finns banor som denna, och inte bara "berg" banor som innan.

Antagligen, ska bli intressant att se vad de kommer med för nyheter allt eftersom det närmar sig release.

Medlem

Aaah...*Dreglar* Längtar! :heart:


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Ser riktigt läckert ut

Medlem
Skrivet av LimStift:

Känns ju som att de struntar i vad som gjorde ettan unik och innovativ och istället satsar på att göra spelet mer mainstream med högre produktionsvärden och techtree. Lame.

Alltid hittar folk något att klaga på.

Själv tycker jag att det verkar bli riktigt bra! Blir intressant att se hur de balanserar Tech-treet.

Medlem

Ååååh dregglar, men jag hoppas verkligen inte alla maps ser ut sådär!?

Installerar ettan nu som ska avnjutas på nya full hd skärmen:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Kände igen det mesta sedan någon tidigare rulle.

Medlem

SWEET


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Sweet värkar så mycket bättre än ettan


signatur

Öl löser inga problem, men det gör heller inte mjölk :)

Medlem

Givet köp. Om inte alla banor ser ut så där...

Medlem
Skrivet av TruB:

Tror det är samma film, dock klart värd att se igen.

Verkar inte vara samma film, dock är det samma demo-bana. Tror inte dom har visat upp någon annan level alls än.

Ser iaf smaskigt ut, hoppas på en oförsenad release.

Medlem

Weee, säkert köp! Maffiga strider, satelit nivå zoom, massor med trupper, inge jäkla autohit crap... kan det bli bättre? Önskar att Starcraft 2 också hade satelit zoom.

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av LimStift:

Känns ju som att de struntar i vad som gjorde ettan unik och innovativ och istället satsar på att göra spelet mer mainstream med högre produktionsvärden och techtree. Lame.

Alltid hittar folk något att klaga på.

Själv tycker jag att det verkar bli riktigt bra! Blir intressant att se hur de balanserar Tech-treet.

Kanske beror på att det finns så mycket att klaga på. Jag vet inte om du har missat det men att dumma ner spel är ju mer en regel än undantag nu för tiden och knappast en positiv utveckling.

Grafiken såg riktigt plastig ut också jämfört med ettan, har inga stora förhoppningar på detta alls.

Inaktiv

Ser riktigt roligt ut

Skrivet av Darkseed:
Skrivet av Wartex:
Skrivet av LimStift:

Känns ju som att de struntar i vad som gjorde ettan unik och innovativ och istället satsar på att göra spelet mer mainstream med högre produktionsvärden och techtree. Lame.

Alltid hittar folk något att klaga på.

Själv tycker jag att det verkar bli riktigt bra! Blir intressant att se hur de balanserar Tech-treet.

Kanske beror på att det finns så mycket att klaga på. Jag vet inte om du har missat det men att dumma ner spel är ju mer en regel än undantag nu för tiden och knappast en positiv utveckling.

Grafiken såg riktigt plastig ut också jämfört med ettan, har inga stora förhoppningar på detta alls.

Grafiken ser plastig ut i prealpha versionen. Då måste spelet vara dåligt

Medlem

Det bådar inte gott att det ska släppas till 360 också. Jag tyckte ettan ägde för att det var strategispelens strategispel när det gäller kontroll. När inte ens EA får C&C att funka bra med handkontroll har jag svårt att se hur de skulle lyckas med SC.

Medlem
Skrivet av Den Tokiga Piraten:

Grafiken ser plastig ut i prealpha versionen. Då måste spelet vara dåligt

Du beter dig som om jag påstått att plastig grafik var den enda/största anledningen till att mina förhoppningar på detta spelet är låga. Det var endast ett litet tillägg till det som redan påpekats.

Du kanske borde bättra på din läsförståelse en smula.

Skrivet av Darkseed:
Skrivet av Den Tokiga Piraten:

Grafiken ser plastig ut i prealpha versionen. Då måste spelet vara dåligt

Du beter dig som om jag påstått att plastig grafik var den enda/största anledningen till att mina förhoppningar på detta spelet är låga. Det var endast ett litet tillägg till det som redan påpekats.

Du kanske borde bättra på din läsförståelse en smula.

Jag vet att du tycker att spelet verkar dålig av flera anledningar. Vilka några är baserad på ingenting. Som att de gör spelen några enklare och enklare. Hur vet du att kommer bli enklare? Har du spelat det?

Medlem

Baserat på ingenting? Vad yrar du om egentligen? Det är inte direkt så att GPG lagt locket på och inte släppt någon information om spelet.

Jag har inte heller sagt att spelet garanterat kommer suga, jag har bara sagt att jag har låga förhoppningar.

Medlem

Att det ska släppas till konsoll bådar inte bra för framtiden av SC.
Ännu en bra spelserie som förmodligen går i graven... tyvärr...

1
Skriv svar