Dark Void kan bli film

Robot
Medlem
Dark Void kan bli film

Hahaha trodde det var ett spel av filmen Inglourious Basterds först då Pitt på bilden så väldigt lik ut...


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Skägg.
10 Chambers

Photoshop is amazing!


signatur
Medlem

Haha, underbar shoop

Medlem

Stilig bild:)

Medlem

Haha, jag älskar bilden! Déjà vú från förra helgen då jag såg Inglourious Basterds.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Stilig bild! Inglorious basterds sög xD


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

nää, den var ju svincool ju.

Medlem

haha nae, vart grymt besviken på den filmen, var knappt bra nånstans =/


signatur

0lo0l

Medlem
Skrivet av 0lo0l:

haha nae, vart grymt besviken på den filmen, var knappt bra nånstans =/

Anledningen till att du inte gillade den var antagligen för att du förväntade dig två timmar av actionspeccad nazi-killing. Inte för att det är något fel på sådana filmer eller spel men detta är en Tarantino film, dvs mycket tyngd i dialogerna, vilket denna filmen verkligen hade.


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Tack för ett gott skratt, härlig bild.

Skrivet av ddenns:

Anledningen till att du inte gillade den var antagligen för att du förväntade dig två timmar av actionspeccad nazi-killing. Inte för att det är något fel på sådana filmer eller spel men detta är en Tarantino film, dvs mycket tyngd i dialogerna, vilket denna filmen verkligen hade.

Jo men andledningen att han (och otroligt många andra) förväntade sig 2 timmar action var för att trailern var redigerad på det sättet.

Bra film men totalt värdelös trailer skulle jag säga.

Medlem

Vilken ful bild

Medlem

haha, härlig bild

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Tack för ett gott skratt, härlig bild.

Skrivet av ddenns:

Anledningen till att du inte gillade den var antagligen för att du förväntade dig två timmar av actionspeccad nazi-killing. Inte för att det är något fel på sådana filmer eller spel men detta är en Tarantino film, dvs mycket tyngd i dialogerna, vilket denna filmen verkligen hade.

Jo men andledningen att han (och otroligt många andra) förväntade sig 2 timmar action var för att trailern var redigerad på det sättet.

Bra film men totalt värdelös trailer skulle jag säga.

Och vilken film tar inte med de mest actionfyllda scenerna i en trailer? Det är inte direkt läge att satsa på lång dialog i en trailer.

1
Skriv svar