Se multiplayer i Bioshock 2

Robot
Medlem
Se multiplayer i Bioshock 2

Ser lite epigt ut.

Medlem

tycker inte att multiplayer hör hemma i bioshock i vilket fall...

Medlem

Finns det co-op med? Det skulle vara intressant i så fall, spela System Shock 2 co-op var kul.

Medlem

Bioshock förblir ett singleplayerspel i mina ögon. vissa spel passar bara inte till multiplayer.

Medlem

Och så visar dem konsolsidan av spelet, självklart...

Medlem

Kan ju bli skoj att se hur man kan utnyttja olika vapen kombinationer mot annat folk, låter rätt skojigt tycker jag i alla fall.

Medlem

Mys värre, längtar som ett litet barn som vet om att det ska få världens legobyggsats i julklapp. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Sen blir ju såklart samlarutgåvan ett givet köp: http://www.2kgames.com/cultofrapture/bioshock2se.html :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Såg ju handikappat ut när han siktade. Skall bli kul att se om de släpper någon film där de inte använder joystick.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Såg ärligt talat inte så skoj ut


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av AkirA:

Mys värre, längtar som ett litet barn som vet om att det ska få världens legobyggsats i julklapp. :heart:

Haha skulle bli glad än i dag om jag fick något massivt legobygge. Typ nå stort Star Wars-skepp eller dylikt. LEGO is the shit. Längesedan man bråkade med dessa byggklossar nu.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

tror detta spel kommer att bli en succé som MP , man får säkert göra sin "gubbe" som man vill med spells och allt sånt där

1
Skriv svar