Nytt från Starcraft 2

Medlem

Jag vill inte ha fler skärmbilder,filmer och artiklar!!! Nu har blizzard hållt på såhär i 4-5 år (!) och ingenting har hänt sedan 1998 då mina barn inteens var födda- Blizzard är oseriösa och jag tror att detta är en bluff. Dom kommer aldrig att släppa nåt starcraft2.

Medlem

Grafiken tycker jag är riktigt skön att se på. Enkelt att se vad som är vad och spelet är ändå menat att kunna köras på sämre datorer. Det är ju ändå samma grafikmotor som används hela tiden. Den är riktigt bra gjord .


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Just grafik är knepigt då vissa spel ser förjävliga ut på bild men desto bättre i rörelse på grund av annat såsom animationer och post processing.

Sedan är det väl rätt klart att SC2 inte kommer vara snyggt, rent tekniskt. Blizzards spel är designade för potentialen att tjäna stora pengar. Det innebär lättillgänglig gameplay, tilltalande "back story" och låga systemkrav.

Det enda spelet de har släppt som inte 90% av datorerna kunde köra hyfsat vid release var faktiskt Starcraft 1. På den tiden uppgraderade inte folk lika ofta och genomsnittspriset på en dator var det dubbla jämfört med idag. På det så var faktiskt Starcraft snyggt jämfört med konkurrensen.

12
Skriv svar