Battlefield: Bad Company 2 filmat

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Wartex:

Med största säkerhet en uppgjord film, men det ser gött ut ändå. Var så tufft hur ljudet blev mer burkigt när han gick inomhus. Hoppas det inte var gjort i efterhand.

Sen, vad var det för skum pistol han hade? Såg ut som någon futuristisk blandning av en revolver och en Desert Eagle.

Är du hög eller något? Varför tycker du den ser uppgjord ut?

Det där "burkiga" ljudet när man går inomhus är ju något man använt sen flera år tillbaka i spel.

Skrivet av Perequin:
Skrivet av Tommy_h:

Ser förjävla roligt ut!!!

Någon form av PSG med Dragunov sikte med?!

Tror bestämt att det är en GOL.

http://world.guns.ru/sniper/sn69-e.htm

Nee snipert är inte en GOL, inte ens likt!

Vad han menar med uppgjort är redigerade, snubben du följer dör aldrig tex, allt händer ganska flödessamt och perfekt dvs alla vet vad dem ska göra.

Precis som Episode 1 av Battlefield Moments den är också ganska uppenbart redigerad, med redigerad menar vi inte CGI eller fejk men att spelarna följer något visst mönster för att illustrera vad dem vill få med i filmen.

Hur som helst är detta ett säkert köp då DICE sagt att dem ska stödja PC versionen med Dedikerade Servers och ordentliga kontroller m.m
Förråder Dice oss är nog sista hoppet TripWire Interactive på marknaden av kända krigslir..

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Wartex:

Sen, vad var det för skum pistol han hade? Såg ut som någon futuristisk blandning av en revolver och en Desert Eagle.

Är inte säker, men det ser onekligen ut som en Colt Anaconda. Typisk spelpistol, knappast något en soldat IRL skulle använda.

En kom fram till tidigare i tråden att det var en MP 412:)

http://www.infomarker.ru/images/mp-412-1.jpg

Total missade att det stog vad de dödade med(A)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ju fler gånger jag ser filmen, ju mer besviken blir jag. Det ser VERKLIGEN arkad ut. Spring, pang, spring, pang, spring, pang. Poäng och "achievements" över hela skärmen.
Hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir så dåligt som jag föreställer mig det just nu.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Detta kommer helt klart leverera..
Dom har ju lovat..

Medlem

Är rätt kul på PS3 faktiskt ska nämnas att jag inte gillar FPS på konsoll. Så detta kan nog bli riktigt nice


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Ju fler gånger jag ser filmen, ju mer besviken blir jag. Det ser VERKLIGEN arkad ut. Spring, pang, spring, pang, spring, pang. Poäng och "achievements" över hela skärmen.
Hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir så dåligt som jag föreställer mig det just nu.

Förstår inte varför du förväntar dig något annat... Battlefield serien har sedan den började haft arkad gameplay (samma sak med spelet Dice gjorde innan BF1942 - Codename Eagle). Att man låser upp vapen, får achivements/medaljer etc. har funnits sen BF2.

"Realismen" i Battlefield går aldrig mycket längre än hur saker och ting ser ut. Gameplay är/har alltid varit pure arkad.

Inaktiv

Stör mig på first person shooters på konsoler, ge oss en PC version så man kan börja nöta på riktigt.
Men spelet ser roligt ut!

Medlem

Riktigt kul spel ljudet är så himla bra! Blir definitivt köp men inte till PS3, även om det e snyggt och funkar bra s blir det PC köp istället. Kommer nog bli bra med 1920x1080

Medlem

Efter att ha testat betan lite grann kan jag säga att det blir en solklar förbokning av spelet. Kul gameplay, lite mindre tight än mw2 och det går inte fullt så fort. Bättre förutsättningar för teamwork.

Medlem

Fletchett: Jag stör mig på att dom gjorde en balanserad speltyp av action och strategi till ett arkad-spel ämnat för "public" där man jagar "ranks" "achievements" och låna upp nya vapen. Har jag någonstans sagt att jag gillat något som har kommit efter BF1942? Jag ogillade BF2 så mycket att jag övergav hela spelserien, efter ha varit aktiv under många år med 1942-versionen. Jag hoppades mycket på BC1, som absolut var en besvikelse. Och när BC2 kommer hem till PC hoppas jag inte på en suck likt BF2. Det ser dock ut som det kommer bli än värre den här gången. Notera att jag säger "ser ut", kan mycket väl hända att jag fastnar. Men spellängd och ett riktigt community får man inte med "pubilc gaming", utan med en seriös plattform för seriöst "team play".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Fletchett: Jag stör mig på att dom gjorde en balanserad speltyp av action och strategi till ett arkad-spel ämnat för "public" där man jagar "ranks" "achievements" och låna upp nya vapen. Har jag någonstans sagt att jag gillat något som har kommit efter BF1942? Jag ogillade BF2 så mycket att jag övergav hela spelserien, efter ha varit aktiv under många år med 1942-versionen. Jag hoppades mycket på BC1, som absolut var en besvikelse. Och när BC2 kommer hem till PC hoppas jag inte på en suck likt BF2. Det ser dock ut som det kommer bli än värre den här gången. Notera att jag säger "ser ut", kan mycket väl hända att jag fastnar. Men spellängd och ett riktigt community får man inte med "pubilc gaming", utan med en seriös plattform för seriöst "team play".

Jag håller helt med dig om att vissa saker gått utför sen BF1942, mindre och mindre fokus på fordon till exempel. Även att det hela tiden nånstop ska vara action, med enbart minimala avstånd att springa.

Sånt tycker jag inte är något positivt heller, det var vad som skiljde Battlefield från alla andra shooters (närmsta man kan komma är väl Tribes serien).

Jaja, jag bara undrade vad du menade med att det var så "arkad", vet inte riktigt om jag skulle kalla det du klagar på arkad - men håller helt med dig att vissa saker har blivit bra mycket sämre.

Medlem
Skrivet av Perequin:
Skrivet av Tommy_h:

Ser förjävla roligt ut!!!

Någon form av PSG med Dragunov sikte med?!

Tror bestämt att det är en GOL.

http://world.guns.ru/sniper/sn69-e.htm

snarare en http://world.guns.ru/sniper/sn06-e.htm (Som bland annat Sverige använder)

Skriv svar