Se Queen i Lego Rock Band

Robot
Inaktiv
Se Queen i Lego Rock Band

Varför heter det Lego framför? Är det mer riktat till barn eller vadå?

Medlem

För att allt är i Legobitar kanske?

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Varför heter det Lego framför? Är det mer riktat till barn eller vadå?

Är det inte rätt uppenbart varför det har titeln Lego Rock Band? Jo, därför att det är baserat på Lego-karaktärer?

Edit: Too late.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Haha! Ta mig tusan, det är karln upp i dagen!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

det måste va värdens mest tråkiga spel!

Medlem

Varför gör man Lego-spel av denna typen?

Inaktiv

Jag förstår inte det heller och kommer förmodligen aldrig att göra det heller, det strider mot logikens alla regler


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Enligt mig så spelar det ingen roll alls hur gubbarna i dom här spelen ser ut, går bara efter låtlistan. Nu var det ett tag sen jag kollade det här spelets låtlista, men har för mig att den var rätt bra.

Medlem

hmm det börjar bli repetitivt... känns som att man byter ut gubbar i backgrunden... vf inte tillåta folk lägga in sina egna MP3 Oo?

Medlem

Tycker allt efter Lego Racers är ologiskt. Fast visst, jag vet att småkidsen gillar t.ex. Lego Indiana Jones osv.

Medlem
Skrivet av lordsinner:

hmm det börjar bli repetitivt... känns som att man byter ut gubbar i backgrunden... vf inte tillåta folk lägga in sina egna MP3 Oo?

För då skulle det bli som frets on fire, helt jättetråkig känsla när allt blir tyst när man failar istället för bara exempelvis gitarren.
Sedan blir troligen noterna jättekonstiga om xboxen ska göra ett schema i realtid från en mp3.

Medlem

Åååh, Freddie <3

1
Skriv svar