Vapenfrossa i Army of Two: The 40th Day

Robot
Medlem
Vapenfrossa i Army of Two: The 40th Day

Bara jag som lade märke till att en av bössorna inte har ett magasin i vapnet?

Inaktiv

jo la märke till det ja med. han har magasinet i armen hahah bugg.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Hahaha såg det också, men fan att det inte släpps till pc! det e skandal tycker jag...

Medlem

Måste säga att det där med att tillverka ett eget vapen verkar häftigt men att man kan välja färg också känns lite fel. Speciellt med olika mönster.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av BADBOY-66:

Hahaha såg det också, men fan att det inte släpps till pc! det e skandal tycker jag...

Det är väl för att spelet helst ska spelas två-och-två tillsammans. Det kan nog bli lite svårt på dator.
Även om man kör online så kanske den andra måste sticka och man blir då lämnad ensam.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:
Skrivet av BADBOY-66:

Hahaha såg det också, men fan att det inte släpps till pc! det e skandal tycker jag...

Det är väl för att spelet helst ska spelas två-och-två tillsammans. Det kan nog bli lite svårt på dator.
Även om man kör online så kanske den andra måste sticka och man blir då lämnad ensam.

Ja du har rätt i det:$ Tänkte inte på det,hahahaha

Medlem

Vaddå inget magasin ??!!
Nu har det brunnit någonstans...

Vi som är vapenfetischister noterade att det första vapnet har ett "trummagasin".
Men vad vet jag, jag börjar bli gammal och skelögd...

Medlem

Riktigt kul att de erbjuder spelaren att pimpa vapnen och förändra dem som man vill. Ska de vara vanliga och snygga, eller ska man vara lite "crazy" och köra med zebra?

Inaktiv

Vafan ska man med rödpunktssikte till i ett tredje-persons spel??

Medlem

"Eller vad sägs om att utrusta trotjänaren AK-47 med granatkastartillsats, trummagasin och ett rödpunktssikte?"

Om FZ syftar på vapnet i videon så är "Masterkey" inte någon granatkastare utan ett underliggande hagelgevär.

För övrigt håller jag med Decado, ser inget vapen utan magasin?

Oconaghan: Man kanske kan sikta i förstapersons vy?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Jag skäms lite för det men det där tilltalar mig riktigt mycket.

1
Skriv svar