Mer om Borderlands zombieö

Robot
Medlem
Mer om Borderlands zombieö

jjo troligen köper man det under dreamhack


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Jodå, dom har sagt att det kommer till PC också, vilket datum vet de dock inte.

Medlem

Ska alla spel lägga in zombie-grejer eller? Fjantigt.

Medlem

10 dollar är inte mycket. Men till PC då. Synd att vi får vänta. Undrar om det beror på att de inte hittat något sätt att sälja DLC'n till PC ägarna.
Jag, bland andra, vill inte behöva använda tjänster som STEAM eller liknande för att kunna spela DLC'n.
Jag fick dessutom spelet för endast 319kr i butik så det var en no-brainer, Steam tar 50 euro (ca 510kr) för spelet.
EA-Games lösning funkar okej. Då får man ladda ner hela spelen till hddn och får kvitto plus cdkey till emailen (var iaf så med Red Alert3 Rising sun).
Men de är väl mindre sugna att behöva göra avtal med ännu en publisher.

PS. Zombies är alltid roligt om de rör sig som zombies ska göra =P dvs inge 28dagar senare skräp.
Men de kan vara kul att få veta mer om

hur Dr. Zed förlorade sin läkarlicens och typ hur Crimson Lance tog över Sanctuary med mera

.

Medlem

Blir att ladda hem (via live) när det släpps, väl investerade MS points i ett grymt spel

Medlem

En dag blir detta spel mitt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Köper denna exp dirr när den kommer till PC.. Borderlands FTW !


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Inaktiv
Inaktiv

Grymmt! Skall köpas! Gillar mkt Borderlands!

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Zombies är alltid roligt om de rör sig som zombies ska göra =P dvs inge 28dagar senare skräp.

Ap-ap-ap... Zombierna i 28 dagar senare är ju Best zombies evvah! Inget man joggar ifrån med en gäspning.

Medlem

Kommer inhandlas dag ett. Borderlands är ett av de mest underhållande spel jag spelat på väldigt länge.

1
Skriv svar