Ny Call of Duty-utvecklare

Robot
Medlem
Ny Call of Duty-utvecklare

Ja det ryktas också om att nästa del ska kosta att spela online.. då har det gått för långt.

Medlem

Suck...


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ärligt talat bryr jag mig inte längre, efter det här fiaskot till spel ska det mycket till innan jag rör ett nytt CoD. Det finns bättre och roligare saker att lägga pengarna på.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Inte sagt att det kommer kosta att spela online väl, bara att några "funktioner" kanske kommer, om det e meninglösa saker som utseende på vapen och så spelar det ingen roll för mig, folk får lägga pengar på sånt om de vill. Men om det däremot är kostnad för att spela eller låsa upp bättre saker e det rätt tråkigt.

Inaktiv

En för historiska krig, en för mer nutid, och en sista för framtid kanske? Nog för att jag tycker Call of Duty börjar bli lite mycket, tycker jag. Men det är ändå kul och bra att studios inte bara stängs ner, utan att det öppnas fler.

Något jag ogillar är dock det senaste ang DLC, dom kan ju ta extra betalt för funktioner i spel som egentligen borde vara där från början. Som med Dragon Age eller vad det var, DLC redan från release, komigen...

Medlem

De får inga pengar ifrån mig iaf

Inaktiv

Det luktar mjölk...

Medlem

Sorgligt , Activision har ju ba framstått som giriga med de senaste uttalandena, dock kul för studion i fråga att de öppnar nytt, men cod nu får de fan ge sig snart, speciellt efter IW's fiasko till PC spel.

Medlem
Medlem

Activision har tagit över cod helt IW har blivit deras slavar.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

cod 2 och cod 4 längre sträcker jag mig inte


signatur

a"C"RED -

Medlem

Om deras plan är ett nytt försök på vad Planetside gjorde står jag helt och hållet bakom dem. Det är ett hål i spelvärlden som behöver fyllas.

Om de däremot kör mer på vad det lät som i Activisions uttalanden så blir det nog bojkott igen.

Får se hur det pannar ut.

Medlem

Varför inte en utvecklare för PC, en för konsoler och en för bärbart?

Skrivet av anon_78917:

Något jag ogillar är dock det senaste ang DLC, dom kan ju ta extra betalt för funktioner i spel som egentligen borde vara där från början. Som med Dragon Age eller vad det var, DLC redan från release, komigen...

Nu var de ju så att den där DLCn följde med i Collectors. Så alla som köpte vanilla kunde uppgradera om dom ville, ganska bra tycker jag.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Dom kanske tar in en utvecklare som kan porta spelet ordentligt.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Ja, varför inte, om det ska bli ett sådant hyper-snabbt spel igen så behövs det fler utvecklar att pumpa ut dem.

Medlem

Treyarch: WW2

Infinity Ward: Modern Ware

Ny studio: Future Warfare


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Personligen bojkottar jag MW2 mellan spelomgångarna.

Nej, skämt åsido. Jag kör ju bara SP och det är ungefär som ettan. Nästan sämre då det ännu mer bara är fullt ös hela tiden utan tid för eftertanke + att vissa banor inte är särskilt bra. Speciellt inte början på West Virginia där man bara springer i cirklar mellan två matställen och en mack i ca 15 minuter. Riktigt dåligt. Men överlag ett fullt godkänt spel.

Medlem
Skrivet av Mirick:

Om deras plan är ett nytt försök på vad Planetside gjorde står jag helt och hållet bakom dem. Det är ett hål i spelvärlden som behöver fyllas.

Sony Online Entertainment har väl mer eller mindre bekräftat att ett Planetside 2 kommer att släppas i framtiden. Börja längta redan nu!

Medlem

Tror dom har gått över till att slakta kossan.

Medlem

hoppas att det är konsolexklusivt denna gång så slipper man skiten.

Medlem
Medlem

Nej, nu börjar jag ana ugglor i korvhus.
Egentligen, skiter i vilket, Battlefield BadCompany 2 kommer snart.
Men vem vet, kanske blir bättre med någon ny i smeten?
Men kommer det att kosta online så blire bojkott.

Medlem

CoD Online

mmo

Medlem

Tja, dom kan inte vara sämre än IW.

Medlem

Va pratar ni om? Spelet är ju helt fantastiskt i SP. Sånt ös från början!

Jag håller med föregående talare att ni kör en sån där lyckad bojkott igen:
http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/11/12580353...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av darknshy:

cod 2 och cod 4 längre sträcker jag mig inte

Håller med dig:up::D

Medlem

Jag vet inte hur det kommer gå men jag säger "ju fler kockar, desto sämre soppa". Vi får se om det stämmer även i det här fallet.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag håller med föregående talare att ni kör en sån där lyckad bojkott igen:
http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/11/12580353...

Jag förstår inte riktigt vad du försöker säga. Bojkott är ju en högst personlig aktion, i denna bemärkelse. Att du och en miljon andra människor ändå köpt spelet gör ingen skillnad för oss som inte gjorde det; våra pengar har inte gått till att stödja MW2.

Irrelevant eller ej så tror jag dessutom att det är något fler människor som valde att inte köpa MW2 än som joinat nån grupp på Steam, på samma sätt som fler människor är emot gatuvåld än det antal som gått med på nån sida på Facebook..

Medlem

betal på psn, dom jävlarna ska jag skiccka ett upplysande brev till om vad vi tycker.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

12
Skriv svar