Supreme Commander 2 ute våren 2010

Robot
Medlem
Supreme Commander 2 ute våren 2010

MUMSFILEBABBAH!!!! =D

Medlem
Medlem

Faaan vad gött! Ser enormt mycket fram emot detta spel!

Medlem
Medlem

Nu blev jag glad, mycket glad

Medlem

Najs!
Hur kom ni över det här mäktiga bilderna igentligen?

Medlem

Ojoj! Miljarder units som slåss! ge mig!½


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Dom skulle behöva anställa en level designer och crew. Vad hände sedan TA egentligen? Planeterna man kunde slåss på var alla unika med byggnader och natur, Supcom å andra sidan var platt å symmetriskt, och jag ser lite ändring här.

Förutom det hoppas jag det är redigt med nya enheter så det inte blir lika snabbt monotont som föregångaren, och att det blir mer skillnader mellan lagen.

Medlem
Medlem

synd att det är så sataans jävla nerdummat då jämfört med Forged Alliance

Medlem

Total Annihilation var riktigt roligt, kört SupCom idag. 2an ser man fram imot

Medlem

Synd att alla bilder verkar vara inzoomade, för jag vet då ingen som spelar strategi med näsan i backen. Få se lite bilder på gui/hud och lite mer översiktliga bilder. Supcom gör ju lite grej av att man BÅDE ska kunna zooma in och ut. Forged Alliance tyckte jag var jobbigt, originalet var iaf hyfsat balanserat och jäkligt kul:)

Medlem

"Enspelarkampanjen ligger på 18 uppdrag och utlovar fokus på karaktärsutveckling."
Fokus på karaktärsutveckling? Menvaf-n, det är ett RTS, inte ett RPG! Den enda utveckling jag vill se är på tech-trädet...

Medlem

Kalaspuffar! Kör 1an fortfarande lite då och då.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Eh... Supreme Commander till XBOX 360!? WTF!? Herregud. Nu får fanimig konsolportningarna upphöra! Detta är ett spel som bara skriker PC och om de gör några som helst anpassningar till konsol så bör utvecklarna begå harikiri hela bunten.

Medlem
Skrivet av RazorShard:

"Enspelarkampanjen ligger på 18 uppdrag och utlovar fokus på karaktärsutveckling."
Fokus på karaktärsutveckling? Menvaf-n, det är ett RTS, inte ett RPG! Den enda utveckling jag vill se är på tech-trädet...

Så det är nu för tiden, antar att det innebär "levling" på gubbarna i princip, jag suppskattar uppgraderingarna på commandern men på alla småtanks och skit är jobbigt!

För övrigt ser spelet fantastiskt ut! Blir mycket lanande med detta!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar