När börjar Battlefield: BC 2-utdelningen?

Medlem
Skrivet av Baloba:

Sover hela FZ? Behöver support asap...

Kontrollerat så du har skrivit rätt och så det ej är några tecken som liknar varandra men är fel?

Om du nu är säker på att det är fel så lär det vara bra mycket bättre att mejla dom än att fråga i denna tråd.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av Baloba:

Sover hela FZ? Behöver support asap...

Kontrollerat så du har skrivit rätt och så det ej är några tecken som liknar varandra men är fel?

Om du nu är säker på att det är fel så lär det vara bra mycket bättre att mejla dom än att fråga i denna tråd.

Kan koden utantill, testat från och till sen jag fick den, funkar inte på EU/US konto eller överhuvudtaget.

Medlem

rätta mig om jag har fel, men var inte betan ps3 exklusiv? 100 nycklar stog slut på 30min.

kan omöjligt bara ha varit ps3 ägare som tagit den. så är lite pist då jag inte fick tag på den.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Hej, Jag har en beta nyckel, men vart laddar jag ner spelet till min PS3? Är det i PlayStation store eller?/Tack

Medlem

Betan är väl inte igång än eller? Antagligen därför som det inte går att ladda ner den.

Skägg.
10 Chambers

För er som har problem att aktivera er kod, vi rotar i det. Det kan vara så enkelt som att de blir giltiga först när betan drar igång under dagen.


signatur
MFZ
Medlem

jag har redan laddat hem betan, men tyvärr finns det inga servrar uppe än.
för dom som undrar var man laddar hem det, så är det i playstation store, högst uppe i högra hörnet finnsd et några små ikoner, en av dom heter "redeem code" och det är där du skriver in den så får du ladda hem betan.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

För för mig står det att koden inte är giltig när jag skriver in den där. Gör mig litet orolig när koderna fungerar för visa men inte för andra.

Förhoppningsvis löser det sig.

Medlem

Ja j-vlar va segt det blev kl 21:00, inte fasen fick man nån nyckel. Men grattis till ni som fick!

De borde skicka en betanyckel till alla som äger BF:BC1 och BF:1943 till PS3 för då är man ju bevisat ett fan och trolig kund av efterföljaren!? ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Det är kanske en väldigt dum fråga men: är det i Playstation store från PS3 maskinen man gör detta eller är det från datorn på internet?

Medlem
Skrivet av Smedjeback:

Det är kanske en väldigt dum fråga men: är det i Playstation store från PS3 maskinen man gör detta eller är det från datorn på internet?

ehh glöm datorn, du måste ha PS3an kopplad mot internet och besöka playstation store


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av rolle90:

rätta mig om jag har fel, men var inte betan ps3 exklusiv? 100 nycklar stog slut på 30min.

kan omöjligt bara ha varit ps3 ägare som tagit den. så är lite pist då jag inte fick tag på den.

Gick nog betydligt fortare än 30min, men varför skulle det vara omöjligt menar du?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Fuuuusk! Jag loggade in 20:59 men kunde inte komma in till varken utdelningssidan eller till denna tråden när jag skulle skriva och klaga!

Medlem

Är det inte bättre för framtida tävlingar som dessa att istället låta köra att dom 500 första som skriver upp sig på en mailing lista eller nåt lottar ni sedan ut 100 st slumpmässigt ? känns ju bättre än hela fz låg nere i nästan 30min typ för nycklar som tog slut på mindre än 30 sekunder..

Redaktör

Problemet med att köra en vanlig tävling för utdelningen är att vi då måste skicka ut nycklarna manuellt via mejl eller pm, något vi inte har tid med. Betasystemet gör det hela mycket enkelt - vi matar in nycklarna och de skickas ut automatiskt en given tidpunkt. Det är givetvis inte bra att sajten går ner, men å andra sidan är det sällan det blir så här hårt tryck. Vi får fundera på hur vi ska göra framöver.


signatur
MFZ
Medlem

det är väl iaf lite lotto om sidan laddar eller inte under sånt där tryck.. så det kvittar väl om det är lotto via lista eller via servern ;D


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Nej inga servrar uppe än, men står 09.00 GMT ska de vara uppe, om inte jag har helt fel för mig är det 10.00, men de har lite problem kanske

Medlem

kommer fortfarande inte in på nån server, men uppenbarligen ligger dom uppe nu iaf, för kollar man på score listan så är det ca 90 st som har lirat ett tag nu

Inaktiv

Jag fick en key men det står att den inte hittar några games :/

Medlem

är det någon som tröttnar på att leta efter spelet eller servrar kan jag hjälpa till. bara skicka koden till mig så tar jag hand om det... väldigt ledsen att man inte fick tag i en kod men detb var riktigt segt runt 20.57... grattis till alla som fick

Skägg.
10 Chambers

Ni som fortfarande har problem, kontakta mig via PM så ska jag ta det vidare med EA.


signatur
Medlem

Från BF twittern:

As things go in a BETA, an update is being propped with a VoIP fix, once Sony has this completed all things should be go in the EU!

Inaktiv

Jag har fått en beta-key, men hur använder man den?

Medlem
Skrivet av Blomstam:

Jag har fått en beta-key, men hur använder man den?

du skriver in den i redeem code på ps store

Medlem

är servrarna uppe?

Medlem

Inte för 1 min sen

Medlem

Samma här min kod fungerar inte heller
Vad göra nu?

Medlem

Sony ska ha fixat VOIP patchen så betan ska fungera nu! Dock inte testat, på jobb

Medlem

min funkar inte heller, betan ska vara igång i EU enligt deras twitter

Medlem

Har visserligen inte fått någon nyckel från denna sida men jag får samma meddelande som er. Att den inte längre är giltig eller helt enkelt fel på något annat sätt.

Skriv svar