När börjar Battlefield: BC 2-utdelningen?

Medlem
Skrivet av Lanparty:
Skrivet av Tompa:

Problemet med att köra en vanlig tävling för utdelningen är att vi då måste skicka ut nycklarna manuellt via mejl eller pm, något vi inte har tid med. Betasystemet gör det hela mycket enkelt - vi matar in nycklarna och de skickas ut automatiskt en given tidpunkt. Det är givetvis inte bra att sajten går ner, men å andra sidan är det sällan det blir så här hårt tryck. Vi får fundera på hur vi ska göra framöver.

Jag tycker.. att endast folk som har varit medlemmar i minst 1 månad~ och har på sin profilsida valt "jag äger PS3" ska kunna få chans på en nyckel.

Idiotiskt att en jävla 13åring kunna regga 5min innnan och roffa åt sig en nyckel när han inte ens äger en PS3 så han kan sälja den till sin "kompis" för 50kr~.

Amen to that!!!
Som jag skrev lite längre bak... det var fan inte kul att se att folk får nycklar när dom inte ens äger en ps3a.... Och lägg gärna in en "max en gång per minut" funktion... så blir det lite mer tävling över det....

Inaktiv

Känner på mig att det kommer att bli 3dje världskriget!

Redaktör
Skrivet av Jsson:
Skrivet av Lanparty:

Jag tycker.. att endast folk som har varit medlemmar i minst 1 månad~ och har på sin profilsida valt "jag äger PS3" ska kunna få chans på en nyckel.

Idiotiskt att en jävla 13åring kunna regga 5min innnan och roffa åt sig en nyckel när han inte ens äger en PS3 så han kan sälja den till sin "kompis" för 50kr~.

Amen to that!!!
Som jag skrev lite längre bak... det var fan inte kul att se att folk får nycklar när dom inte ens äger en ps3a.... Och lägg gärna in en "max en gång per minut" funktion... så blir det lite mer tävling över det....

En månads medlemskap - nej, alla medlemmar ska kunna vara med i våra tävlingar och utdelningar.

Det går inte att kolla vem som äger en PS3:a, att kräva att folk bockar i det i sina profiler garanterar ingenting.

"Max en gång per minut" ger ingen belastningsmässig förbättring, många kommer fortsätta trycka F5 frenetiskt.


signatur
Medlem

Fick nyss min beta kod från Gamespot, bara att logga in på sitt konto (eller skapa ett nytt) och trycka på länken nedan

http://www.gamespot.com/event/codes/battlefield-bc2-beta/

De har totalt 65.000 beta koder att get ut (För US PS3 konto)

Skriv svar