Dante's Inferno filmat

Robot
Medlem
Dante's Inferno filmat

Vapnet förstör ju hela stämningen...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

För en millisekund trodde jag det var Assassins Creed 3; såg ni hoppet med lien? Och runda plattformar för bossfighter? Prince Of Persia; och kvinnan ska heta "Beatrix" inte Beatrice, Dante vänder sig i graven, en av dem i varje fall...

Medlem

Jag längtar! Hur coolt koncept är det inte att få gå igenom helvetet och slakta sig igenom skiten? Istället för att träffa random monster på jorden som kommer från någonstans.
Jag hoppas att det här spelet blir bra, som det ser ut nu blir det köp direkt!

Medlem

Så himla sugen på det här spelet.


signatur

Rawr

Medlem

ser så sjukt nice ut.

Inaktiv
Skrivet av xector:

Jag längtar! Hur coolt koncept är det inte att få gå igenom helvetet och slakta sig igenom skiten? Istället för att träffa random monster på jorden som kommer från någonstans.
Jag hoppas att det här spelet blir bra, som det ser ut nu blir det köp direkt!

Painkiller...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem
Skrivet av CZorg:
Skrivet av xector:

Jag längtar! Hur coolt koncept är det inte att få gå igenom helvetet och slakta sig igenom skiten? Istället för att träffa random monster på jorden som kommer från någonstans.
Jag hoppas att det här spelet blir bra, som det ser ut nu blir det köp direkt!

Painkiller...

Doom...

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Vapnet förstör ju hela stämningen...

Håller med, det känns överdrivet men i helvetet kanske det är passande men rider snubben runt med det i "real life" i början av trailern? Lite uppseendeväckande vapenval.

"Jaså du använder ett bredsvärd? Själv tillverkade jag en lie av min förra hästs ryggrad."


signatur

12:50. Press Return

Inaktiv
Skrivet av bapelsin:
Skrivet av CZorg:
Skrivet av xector:

Jag längtar! Hur coolt koncept är det inte att få gå igenom helvetet och slakta sig igenom skiten? Istället för att träffa random monster på jorden som kommer från någonstans.
Jag hoppas att det här spelet blir bra, som det ser ut nu blir det köp direkt!

Painkiller...

Doom...

Doom utspelar sig på Mars...


signatur

CZorg will rise again...

1
Skriv svar