Vinn Assassin's Creed 2!

Robot
Medlem
Vinn Assassin's Creed 2!

varför allt detta ps3'ande?

Medlem

Attans. Bara till PS3.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Oj, idag var man generösa. Hoppas att man vinner nu.

Medlem

Hmm, synd att det var till PS3...

Medlem

Gött att det är till PS3!
Gillade även utformningen av denna tävling, uppskattas!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skägg.
10 Chambers

Haha, först får vi skäll för att vi bara har Xbox 360-priser, sen ordnar vi lite PS3-godis och då får vi mer skäll. Vi blir snart som skrämda jyckar som bara står och skakar utanför Ica.


signatur
Medlem

Tusan också, ingen 360-version

Medlem

Tusan också, ingen 360-version

Medlem

Kommer nog vinna den här gången.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

ge mig vinster, jag e sneeeel

Medlem

Nu är det bara att hoppas.

Medlem
Skrivet av spiken:

Haha, först får vi skäll för att vi bara har Xbox 360-priser, sen ordnar vi lite PS3-godis och då får vi mer skäll. Vi blir snart som skrämda jyckar som bara står och skakar utanför Ica.

Mm, det är bättre om ni ger alla priser till mig istället, jag klagar inte


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av spiken:

Haha, först får vi skäll för att vi bara har Xbox 360-priser, sen ordnar vi lite PS3-godis och då får vi mer skäll. Vi blir snart som skrämda jyckar som bara står och skakar utanför Ica.

Hehe. Folk har kort minne.

Själv vann jag inte 360-versionen, hade hoppas på en till PC snart. Men det kanske kommer?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

skulle nog fan bli första gången i mitt liv om jag faktiskt vann...

Medlem

Behöver inte vinna då jag bara betalar 1 kr för mitt:)

Inaktiv

På tal om tävlingar. Är vinnaren till DJ Hero korad? Eller ska man fortsätta hoppas på att man får ett sms av er?

Medlem

Hade suttit fint med AC2 nu när man precis köpt ett PS3!


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Håller tummarna

Medlem

Hoppas man vinner

Medlem

pax


signatur

Rawr

Medlem

Trevligt att PS3 varianten är i prispotten då den har alla exklusiva vapen! Ska försöka vinna även om man bokat ett ex.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bra med tävling!

Medlem

Skall bli intressant att se dem rätta svaren


signatur

"...my balls and the end of humanity."

Medlem

Jag stör mig lite på fråga 2.
Får hoppas det blir rätt

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Jag stör mig lite på fråga 2.
Får hoppas det blir rätt

Jag, den är tolkningsbar vilket inte alls är bra. Det är nästan så att jag måste kontakta ledningen gällande detta.

Medlem
Skrivet av liath:
Skrivet av Gagoff:

Jag stör mig lite på fråga 2.
Får hoppas det blir rätt

Jag, den är tolkningsbar vilket inte alls är bra. Det är nästan så att jag måste kontakta ledningen gällande detta.

Tolkningsbar? Tycker inte jag att den var. Finns ett klart och tydligt svar på den, om man letar lite bara.

Medlem
Skrivet av Zerpent:
Skrivet av liath:
Skrivet av Gagoff:

Jag stör mig lite på fråga 2.
Får hoppas det blir rätt

Jag, den är tolkningsbar vilket inte alls är bra. Det är nästan så att jag måste kontakta ledningen gällande detta.

Tolkningsbar? Tycker inte jag att den var. Finns ett klart och tydligt svar på den, om man letar lite bara.

Jag skickade ett PM som förklarar mina rätt så galna ideer!

Medlem
Skrivet av spiken:

Haha, först får vi skäll för att vi bara har Xbox 360-priser, sen ordnar vi lite PS3-godis och då får vi mer skäll. Vi blir snart som skrämda jyckar som bara står och skakar utanför Ica.

Alltid trevligt att ni försöker jämna ut det hela. Men hur ofta är det ni får önska plattform? Lär väl snarare vara så att det kommer ett antal spel på posten bara.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av spiken:

Haha, först får vi skäll för att vi bara har Xbox 360-priser, sen ordnar vi lite PS3-godis och då får vi mer skäll. Vi blir snart som skrämda jyckar som bara står och skakar utanför Ica.

Alltid trevligt att ni försöker jämna ut det hela. Men hur ofta är det ni får önska plattform? Lär väl snarare vara så att det kommer ett antal spel på posten bara.

Korrekt, men denna gång hade vi chans att välja. Vi hade då två val, låtarna vinnarna välja plattform och därmed försena utskicket eller välja och eftersom det varit en del 360-spel senaste tiden valde vi PS3, rättvisa som vi är.


signatur
12
Skriv svar