Vinn Assassin's Creed 2!

Medlem

Tävlingarna behöver ha kortare svarstid. Jag menar, ni har ju tävlingar hela jävla tiden! Ökar ju chansen att vinna något för en gångs skull också...

Medlem

Det är väl bara att hoppas. Hade match i Blood Bowl när ni släppte beta nycklarna till BFBC2 så det missade man ju.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem
Skrivet av spiken:

Haha, först får vi skäll för att vi bara har Xbox 360-priser, sen ordnar vi lite PS3-godis och då får vi mer skäll. Vi blir snart som skrämda jyckar som bara står och skakar utanför Ica.

Väntar fortfarande på priser till mitt sega master system.. grrr!

Medlem

Jag vill vinna Quake 2

Medlem

Imorrn blir'e sjukdag. =D

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Behöver inte vinna då jag bara betalar 1 kr för mitt:)

+ 2 spel x)

Medlem

Han heter väll endå Robert inte Robet?


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Trevligt med ps3 spel

Medlem

Jag hoppas verkligen att ni inte sjabblar till era "facit" på frågorna nu, som hänt vid tidigare tävlingar med jämna mellanrum.

Medlem

AAAH, så var det bara till PS3, det var ju inte snällt av er


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av chewiee:

Jag hoppas verkligen att ni inte sjabblar till era "facit" på frågorna nu, som hänt vid tidigare tävlingar med jämna mellanrum.

Även om vi skulle råka skriva "fel" så är det självklart rätt eftersom världen kretsar kring FZ, eller närmare bestämt mig.


signatur
Redaktör
Skrivet av spiken:
Skrivet av chewiee:

Jag hoppas verkligen att ni inte sjabblar till era "facit" på frågorna nu, som hänt vid tidigare tävlingar med jämna mellanrum.

Även om vi skulle råka skriva "fel" så är det självklart rätt eftersom världen kretsar kring FZ, eller närmare bestämt mig.

Note to self: åk tidigt till jobbet i morgon och göm Calles lyckopiller.


signatur
Medlem

Kluriga frågor är bra, men jag stör mig oerhört mycket på frågor som inte tillräckligt välformulerade för kunna ge ett entydigt svar. Jag hoppas att jag inte torskar på det ytterligare en gång, har hänt sååå många gånger i FZ'as tävlingar!

Medlem

Fan ta ps3. kunde det inte vara typ pc eller xbox. kunde alla frågor ju

12
Skriv svar