VidZone till Sverige den tredje december

Robot
Medlem
VidZone till Sverige den tredje december

Riktigt najs

Inaktiv

helt grymt verkligen!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

perfekt, lite bra videos så är festen fixad!

Medlem

där dog MTV.

Medlem

Vem fan ser på musikvideor nu för tiden? Måste vara det mest effektiva sättet att kasta bort tid på sedan Big Brother sändes.

Medlem
Skrivet av stellanj:

där dog MTV.

MTV visar ju knappt musik sen länge.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Ja, detta ser jag fram emot!


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem
Skrivet av kebbe:

Vem fan ser på musikvideor nu för tiden? Måste vara det mest effektiva sättet att kasta bort tid på sedan Big Brother sändes.

Då kan du ju använda tjänsten för att lyssna på (gratis) musik utan att titta om du vill.

Medlem
Skrivet av klossen:
Skrivet av stellanj:

där dog MTV.

MTV visar ju knappt musik sen länge.

Ok... ska dra bättre exempel....

där dog Youtube, ehhh

Medlem
Skrivet av kebbe:

Vem fan ser på musikvideor nu för tiden? Måste vara det mest effektiva sättet att kasta bort tid på sedan Big Brother sändes.

Ehhh jag kollar på jävligt mycket musicviddys för jag är intresserad av själva konstformen typ, fast ja... de visas ju inte på tv de jag gillar.

Inaktiv

Man ska väl inte vara inte vara elak,
men måste ju bara säga en sak,
på ps3 där kan folk se musikvideos gratis,

men på Xbox 360 där måste folk köpa musikvideos om dom vill se dom som finns där,
blev mäkta paff när man hade 360 och såg att dom släppte musikvideos för ett tag sen,
och tar betalt för musikvideos som man ser gratis på nätet eller på tvkanaler.

Lite väl girigt av MS,
det räcker väl att dom tar betalt för sin onlinefunktion,
at ta betalt för musikvideos också,
lol.

Medlem
Skrivet av Failbox:

Lite väl girigt av MS,
det räcker väl att dom tar betalt för sin onlinefunktion,
at ta betalt för musikvideos också,
lol.

Nja, att MS väljer att ta betalt för sin tjänst för att kunna erbjuda dels en stabilare/snabbare tjänst, mer material online samt fler exklusiva titlar/multiformat som tidigare varit Sony-exklusiva ser jag som helt naturligt. Kvalité kostar, som vi alla vet, och man får det man betalar för.

Visserligen kan Failstation 3 erbjuda gratis musikvideos (på ett par månader, i bästa fall) men det är inget som jag saknar. Med inbyggd webläsare så är väl youtube och många fler musikvideos redan tillgängliga?

Vill man lyssna på musik kan man spara den på hårddisken, och spela även när man lirar spel (iaf på 360) så där behövs knappast tjänsten. Hur stort utbudet av videos sen blir, och hur tillgängliga de är återstår att se. Men som 360-ägare behöver du aldrig betala för något du inte vill ha, det är frivilligt att köpa musikvideos. Dock så ingår även sången + text till Lips så de fungerar som kareoke, så det går inte direkt att jämföra tjänsterna rakt av (eller fungerar VidZone med Singstar? trodde väl inte det).

Sen kan man undra vem som vill ha musikvideos när man kan hyra HD film med 5.1ljud och njuta av istället, låter som ett bättre alternativ enligt mig
Dock är det alltid bra med konkurrens, det tvingar företagen att erbjuda nya tjänster till oss konsumenter

Inaktiv

Undra när kan man köpa/hyra filmer så som i USA på sin konsoll, bara nyfiken dom har ju fått en van vid att tanka/streama pirat på sin PC, dom borde ta kontakt med youtube dom vet hur man erbjuder rörliga bilder via internet.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Undra när kan man köpa/hyra filmer så som i USA på sin konsoll, bara nyfiken dom har ju fått en van vid att tanka/streama pirat på sin PC, dom borde ta kontakt med youtube dom vet hur man erbjuder rörliga bilder via internet.

Nu i november så kan folk i england frankrike tyskland och nåt mer land hyra eller köpa film på ps3,
vi i norden får tillgång till det nångång i första kvartalet nästa år.

Medlem

Cross-game voice chat nu då.


signatur

Rawr

Medlem

Att man hatar PS3 till den grad så att man försöker hitta alla tänkbara motargument mot PS3 som Gumbledock, nu försöker göra men misslyckas flagrant är bara så himla trist.
Efter att ha läst det du skrev blir man inte direkt mer sugen på att skaffa sig en Xbox där du först måste betala för att använda den online och inte nog med det jämför du HD-hyrfilmer med gratis musikvideos. Duktigt jobbat där.
Håll du dig till din krysslåda och betala dina avgifter till höger och vänster som inte tycks bekomma dig det minsta. Själv är jag glad så länge saker och ting är gratis.

1
Skriv svar