Odöda bilder på Left 4 Dead 2

Robot
Medlem
Odöda bilder på Left 4 Dead 2

L4D2 slaktar!

Medlem

Hur lång är kampanjen i 2an? Ungefär som i ettan? Är det fler... hm... storys/ kampanjer?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

meh... väntar på 3an istället.

Medlem

Längtar tills fredag, då blire lan!
Btwm tror att Elgiganten i Uppsala säljer spelet nu!
Skickar en kompis att köpa det åt mig.

Medlem

Gillar ni 1an så är det starkt rekommenderat att köpa 2an! Den är som 1an, fast allt är mycket bättre.

Karaktärerna är roliga, mer levande och pratar lite mer
Banornaär roligare (imo)
Finns mycket mer vapen och infected, både special och lite olika varianter av vanliga
mer variation på en del banor
m.m

För att svara på din fråga Tybalt, så innehåller 2an fem kampanjer som bör vara lika långa styckvis som kampanjerna var i orginalet. Jag hann klämma de tre första igår och kan säga att dom är mer hektiska än dom i 1an

Längtar starkt efter recension


signatur

Game long and prosper

Medlem

har inte hunnit sätta tänderna i campaign än , lär bli ett maraton över helgen dock

Medlem

Efter att ha provat demot så känner jag att det är samma som 1:an fast med en del förbättringar. Men knappast värt det om man redan har 1:an imo.

Medlem

Jag körde igenom den första kampanjen igår och shit va trevligt.

Demot gjorde absolut inte spelet rättvisa. Det var alldeles för kort så man kännde sig bara besviken precis när man kommit in i stämmningen.

Medlem

Tekniskt efterblivet, repetitivt skräpspel. Fan vad kass demon var.

Medlem

Uppfriskande zombie slaktning kan man lugnt säga!

Spela igenom de två första kampanjerna, oerhört roliga måste jag säga. Mycket mer variation i detta spelet än föregångaren. Gilla ni L4D1 kommer ni garanterat gilla detta spelet också!

Gogo kill more zombies!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tekniskt efterblivet, repetitivt skräpspel. Fan vad kass demon var.

Du gillar ju när det är repetitivt (FC2.)

Kommer säkert spendera >100 timmar i versus med detta. Nya SI betyder att man kan knåpa på nya fällor.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av kebbe:

Tekniskt efterblivet, repetitivt skräpspel. Fan vad kass demon var.

Du gillar ju när det är repetitivt (FC2.)

Kommer säkert spendera >100 timmar i versus med detta. Nya SI betyder att man kan knåpa på nya fällor.

Dubbelmoralen flödar..

Medlem

Grymt spel, var lite granna skeptisk efter demot, men jäkla va bra:)

som sagt, det är precis som ettan, fast mycket bättre. Tyckte känslan från ettan lös med sin frånvaro i demot, men nu är den tbk. Kampanjerna är för övrigt både bättre och större, och de nya specialinfekterade är riktigt underhållande.

Bra ös, gillade man ettan, kommer man älska 2:an sen är de såklart en kostnadsfråga, mkt bra spel, men de e mkt pengar.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tekniskt efterblivet, repetitivt skräpspel. Fan vad kass demon var.

Du måste vara den mest negativa personen i Sverige.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tekniskt efterblivet, repetitivt skräpspel. Fan vad kass demon var.

Jepp.

Sedan är karaktärerna totalt omöjliga att gilla. Varför dessa stereotyper? Två vita killar, en lantis med 20 IQ och en dryg kostymfjolla. Varför ingen normal person man kan relatera till?

Medlem

riktigt roligt att spela expert coop, men satan va svårt det är. tycker det är bra mycket svårare än ettan. speciellt som alla panic events kräver att man rör på sig och inte bara sätter sig stilla i ett hörn. (hitta gas och fyll bilen, stäng av larmet, skynda med att ge läsken till gubben i ammunitionsaffären) etc.

Medlem

Demo-versionen av L4D2 kändes väldigt mycket som ettan. Men det var fel! Tvåan känns som ett helt nytt spel och är grymt kul. Så ni som drar era slutsattser av demot, spela hela först!

Medlem

Det innehåller mycket av det jag förväntade mig att ettan skulle innehålla, om man spelar ettan nu känns det som helt ofärdigt spel!

Måste säga att jag blir imponerad av source motorn för 2:an ser riktigt jävla snyggt ut, snyggare än vad en del bilder visar! Sen att de äntligen har med gore är ju underbart!

Kommer troligen köpa det när det är billigt:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Längtar som fan efter att mitt exemplar ska dimpa ner i brevlådan!


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Längtar till imån. Då ska det dödas zombies!


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:

Längtar som fan efter att mitt exemplar ska dimpa ner i brevlådan!

Samma här! Fy fan om man inte får det innan helgen:S

Köpte det nu från steam laddar i 1.9Mbit ...

518,69 spänn tydligen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Valve borde ge upp Left4Dead serien


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Inaktiv
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av Vapendragaren:

Längtar som fan efter att mitt exemplar ska dimpa ner i brevlådan!

Samma här! Fy fan om man inte får det innan helgen:S

Jodå jag tror det kommer idag, jag bokade från webhallen och igår så stod det att packetet var skickat. Med lite tur så är postis-per här med lite zombies snart.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

1
Skriv svar