Gameplay-rullar från Alan Wake

Robot
Medlem
Gameplay-rullar från Alan Wake

ingen aning vad jag tycker....

Medlem

Och jag som nästan börjat tro att Alan hade somnat in...

Medlem

Oh. Den sista filmen fick mig att rysa. De ger mig inget val, jag måste ha det här spelet. Har inte känt mig så engagerad i en spelstory på Väldigt länge.

Medlem

Hmm jag fick inte heller ngn speciell magkänsla av spelet.
Ljussättningarna och skuggorna är grymma. Men jag tror 360 versionen inte når upp alls som PC versionen där tror jag graffen är bättre. Men spelkänslan är desto viktigare. Tyckte det såg klumpigt att spela Alan. Men nu har jag inte spelat honom själv så vad vet jag. Jag har dock väntat på det här spelet rätt länge nu. Och hoppas bara det lever upp till hypen.

Medlem

Del 1 och 2 är med 2 gr och del 4 saknas

Medlem

Va? jag såg 1-4, inga problem + dom andra 2 om polis jakten.

Mina intryck var att det det var grymt snyggt, verkade ha jävligt bra stämning men fullständigt värdelös gameplay av vad jag såg.

Medlem
Skrivet av Dennisisthlm:

Hmm jag fick inte heller ngn speciell magkänsla av spelet.
Ljussättningarna och skuggorna är grymma. Men jag tror 360 versionen inte når upp alls som PC versionen där tror jag graffen är bättre. Men spelkänslan är desto viktigare. Tyckte det såg klumpigt att spela Alan. Men nu har jag inte spelat honom själv så vad vet jag. Jag har dock väntat på det här spelet rätt länge nu. Och hoppas bara det lever upp till hypen.

Vilken PC version? Har inte PC versionen lags till is för en obestämd framtid?

Medlem

Jo det har den, den som skriver annat ljuger ju, tror inte pc versionen kommer tidigast om 2 år eller nåt, man släpper ju inte det till 360 först och sen ett halvår senare till pc det fattar ju alla att det inte blir så.

Medlem

F*****G 3:e personsvy skit... varför????????? ingen kan väl seriöst gilla det? kommer man kunna skifta i detta efterlängtade spel?

Medlem

Jaha. Ser lite väl simpelt ut. Inget problemlösande? Inte speciellt skrämmande heller. Grafiken var inte mkt att hänga i granen heller. Får väl se hur det artar sig.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

hmm, det här var snyggt för två år sedan... vist det ser fortfarande bra ut, men o andra sidan ska det väl funka på x lådan... så vad kan man begära. modern warfare 2 är snyggt, skojigt och... kort... detta såg bra ut för två rå sedan som sagt och handlingen verkar inte heller mer än medioker på sin höjd... får secret window vibbar med Johnny depp...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Mikolino:

F*****G 3:e personsvy skit... varför????????? ingen kan väl seriöst gilla det? kommer man kunna skifta i detta efterlängtade spel?

Typ varenda skräckspel är i 3:dje person!^^

Kommer nog bli riktigt nice. skiter i grafiken bara att det kommer va bra ljud, kontroller o story

Medlem

Blir ett köp dag ett, sista två filmerna visade hur mycket awesomeness det här spelet kommer innehålla!

Medlem

Cant fucking wait!


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Nån som vet om det kmr komma till pc med?

Medlem

troligt att den kommer till ps3 då microsoft game studios är utgivaren...

Medlem

Men suck nej, det är bestämt sen länge att spelet är för närvarande exklusivt till 360, vi vet inte ens om eller när det kommer till pc än mindre ps3 så det kan du glömma.

Medlem

Såg bara på första och sista videon. Det är ju snyggt, visst, men det känns stelt och klichéartat på något sätt. Ingenting innovativt från vad jag såg. Det bästa var när hans polare sa nåt i stil med "I hope I don't get eaten by a grue"

Portningen till PC samt storyn får bli avgörande faktorerna för om det blir köp eller inte.

Medlem

SKönt att få se lite vad de har jobbat på i alla år; det blir ett superspel, men, det måste ju komma till PC, en bra portning blir guld.

Medlem

så jävla fett ska lätt köpa

Medlem

Börjar bli väl mycket spoilervarning. Skippar allt AW-relaterat från och med nu och väntar tills release.

Medlem

bara jag som stör mig på att det ser ut som om han har såpa under skorna? glider omkring som en galning!

Medlem

Ser helt UNDERBART ut! Värkar som detta är det enda spelet i denna gren som går att satsa på. RE dog, samt sista Silent Hill spelet sög. Hoppas väldigt mycket på detta spelet.

1
Skriv svar