Premiärtrailer från Command & Conquer 4

Robot
Medlem
Premiärtrailer från Command & Conquer 4

Ser Grymmt ut!


signatur

R00T B33R F0R L1F3

gäspar och fortsätter äta upp resten av helgens chips....


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

långt ifrån imponerande. ser skit ut faktiskt. tacka vet jag tiberian sun.

Inaktiv

C&C har gjort sitt.


signatur

War never changes.

Medlem

Trist! Inget nytt, striderna var sämre än tidigare och gubbarna/maskinerna såg löjliga ut! Var det bara jag som påmindes om star wars musik? Spelet kändes lite Warhammer 40k.

Medlem

Mja, ser ut som gamla spelet. Fast lite mer ny gjorda explosioner och units. Ej imponerad.

Medlem

måste de "hypa till" alla units så jävla mycket? ser förjävligt ut det är väll inge mech warrior? Det ska ju vara som de hade i det första command and conquer. Tanks och annat så att man ser vad fan det är för något, tycker de har förstört det helt och håller nu.

Medlem

I like.. Gillar att dom vågar göra någonting nytt med C&C-serien. saker och ting förändras.

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

gäspar och fortsätter äta upp resten av helgens chips....

Skicka skålen till mig är du snäll.

Medlem

Jag tycker att det är riktigt snyggt, men varför i all världen får enheterna aldrig någon egen AI? Det började bli lite intressant när soldaterna började ta skydd då de blir beskjutna, men varför sker inte samma sak med fordon? Inte tusan skulle en tank eller buggy stå kvar på samma ställe i verkligheten om den blev beskjuten?

Enheterna borde leva lite eget liv...

Medlem

Vad tusan var det där? Kändes inte som C&C alls, mer som Star Wars och kloner efter kloner som anfaller någonting.

Medlem

Jag blev paff, av besvikelse.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser riktigt jäkla uselt ut faktiskt, snygg grafik. Men enhetsdesignen är ju bara löjligt.
Ser ingen spelglädje i det heller.

Medlem

Den här spelserien måste vara den som utvecklats minst i spelandets historia.

Medlem

Fyfan vad fult, Fyfan vad tråkigt, Fyfan vad stelt!

Såg riktigt riktigt dåligt ut. Sämre än Tiberium wars. Nej USCH! Inte köp av detta om det verkligen inte blir ändring


signatur

The King is Back

Medlem

Som basbyggarfantast så är jag skeptisk till detta. Speciellt när TW inte blev den våta dröm för basbyggare som jag hoppats.

Inaktiv
Skrivet av Frejoo86:

Trist! Inget nytt, striderna var sämre än tidigare och gubbarna/maskinerna såg löjliga ut! Var det bara jag som påmindes om star wars musik? Spelet kändes lite Warhammer 40k.

Var precis min tanke; Starwars musik. Likaså temat på vissa enheter.

Vart fan är Tanya, vanliga trupper och hederligt basbyggande? Kunde ju lika bra döpt om spelet till Mechwars eller nåt...detta är inte längre Command & Conquer.

Medlem

Älskar första Command & Conquer och första Red alert med expansioner.
Inte varit imponerad sedan dess.

More is less.

Medlem

Detta måste ändå vara det sista C&C-spelet vi får se. Något mer uttjatat koncept finns inte...

Medlem

Ska man skratta eller ska man gråta åt detta?

Inaktiv
Skrivet av Darkseed:

Ska man skratta eller ska man gråta åt detta?

Varför inte både och?
Skrattar gör du först, sen gråter du direkt efter att du kom på hur illa C&C verkligen har blivit.

Inaktiv

Command and Conquer serien gick åt fanders med Generals tycker jag sen EA tog över.

Samt 4an känns väldigt påskyndad, känns som Tiberium Wars inte släpptes för så länge sen, samt Kaines Wrath var ett av de sämsta expansionern jag kört.

Enheterna ser tagna ut from 70 talets robotar.
Nae, skärp er EA.

Medlem

Det värsta är unitdesignen
Detnäst sämsta är att Ea tagit bort bas byggandet för att göra det mer easy access för noobs
Och antagligen ingen tiberium insamlande heller.
Total rip off från Dawn of war 2 / company of heroes, fast det kmr bli så mkt mer fail.

Medlem

Skorpioner som skjuter laser. Jippii känns ju som ett väldigt seriöst spel som dom håller på med. Nej usch blir torrent tänker inte ge dom ett skit för den här dyngan.

Medlem
Skrivet av Burken89:

Skorpioner som skjuter laser. Jippii känns ju som ett väldigt seriöst spel som dom håller på med. Nej usch blir torrent tänker inte ge dom ett skit för den här dyngan.

Varför ska du ens ladda ner det om det är dynga?

Medlem

Jag skrattar för att de ser så uselt ut, sen gråter jag för jag kommer på att det är C&C:'(

Skrivet av ace84:

Det värsta är unitdesignen
Detnäst sämsta är att Ea tagit bort bas byggandet för att göra det mer easy access för noobs
Och antagligen ingen tiberium insamlande heller.
Total rip off från Dawn of war 2 / company of heroes, fast det kmr bli så mkt mer fail.

Nej, de är bekräftat att det inte finns något tiberium insamlande.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv
Skrivet av Johan:

Detta måste ändå vara det sista C&C-spelet vi får se. Något mer uttjatat koncept finns inte...

Vi har ju Sims och alla varianter av Guitarr hero som fungerar som en perfekt kräkreflex efter en dålig utekväll.

Medlem

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Tänk när Westwood fortfarande fanns.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

R.I.P. C&C, tack för många roliga stunder.


signatur

Lust att lira AoE II på nätet med mig?
Skicka ett PM!

12
Skriv svar