Premiärtrailer från Command & Conquer 4

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Johan:

Detta måste ändå vara det sista C&C-spelet vi får se. Något mer uttjatat koncept finns inte...

Vi har ju Sims och alla varianter av Guitarr hero som fungerar som en perfekt kräkreflex efter en dålig utekväll.

Det finns ju en uppföljare till modern warfare har jag hört med...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

detta ser inte så lovande ut grafiken uppnår inte det jag förväntat mig

Medlem

*gäsp* orkade inte ens titta igenom trailern. :/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ja detta såg ju riktigt ruttet ut...bäst att sudda ut det ur minnet och istället tänka tillbaka till när man körde C&C demot första gången, oj va bra det var

Medlem

dog inte den här serien ut efter tiberian?


signatur

I have spoken..

Medlem

Förtjänar ju inte på nått sätt att få vara med i Command & Conquer serien. Skulle detta släppas under vilket annat namn som helst (även då "SUPER AWESOME GAME 3000!") skulle försäljningssiffrorna luta åt helvetets avföringshåla. BARA namnet som säljs. Kanske är lite snabb att döma då man inte har spelat det... eller inte. En personlig åsikt bara som råkar vara delad med 90% av alla här.

Medlem

C&C blev för rörigt när de steg in 3D. Tyckte visserligen att C&C 3 var helt okej, men det här verkar lika överdrivet som Red Alert 3 jämfört med Red Alert 1.

Näe, skippar det här och ser fram emot Supreme Commander 2 istället.

Medlem

Ser ändå helt okej ut, väldigt mycket Tiberium Sun över enheterna, blandad med hederliga C&C 3. Hellre något nytt som fungerar, än en usel parodi på det som varit, som Red Alert 3. Det hade Tanya och andra "klassiska" enheter med spelet var ändå helt värdelöst. Med tanke på hur kul C&C 3 var så ser jag fram emot del 4, såvida de ej helt skrotat baserna och enheternas unika men användbara förmågor.

Medlem

äsch...onödigt trollande

Inaktiv

Den sämst gjorda trailern sedan... Ja, inte fan vet jag! Kommer inte ihåg någon sämre!

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

C&C har gjort sitt.

Håller med!

12
Skriv svar