Testa Avatar: The Game

Robot
Medlem
Testa Avatar: The Game

Jag tror att filmen kommer bli mycket bättre..

Medlem

Vill höra först om det är värt att prova

Inaktiv

Ska vara snyggt enligt vad jag såg på ett annat forum. Använder sig av Dunia-motorn, dvs den som används i Far Cry 2.

Medlem

Blir det demo-släpp till PSN på torsdag tro?


signatur
Medlem

jag väntar också på ett utlåtande här först före jag ger mig på att prova. Jag har fått för mig att detta kommer vara lite bättre än andra filmspel dock.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag tankar det nu jag ger en åsikt senare.

Min åsikt:Det var inte ett spel för mig men för att vara ett film-licens spel var det ändå hyfsat.
3/5


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

Provade på det igår och grafiken är jäkligt fin, men resten verkar inte vara mycket att hänga i granen. Ungefär vad man kan vänta sig av ett filmspel nu förtiden.

Däremot tror jag starkt på filmen!

Fy fan va grymt spelet är med 3d Vision, jävlar i bomben. Det här spelet ska helt klart köpas till PC.


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem

Spel baserade på film och vice versa brukar vara helt värdelösa.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Blev positivt överraskad av spelet. Men visst lånar det friskt från Lost Planet? Länge sen jag hade så här skoj med ett demo, dock.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Ska undersöka demon nu!

Medlem

Spelet ser riktigt jäklva ruttet ut. 10 fps?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

trevligt spel

Medlem

Dancing with smurfs


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Intresserad av filmen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Själv fick jag massa error när jag skulle installera demot från Fz.

Så har inte haft möjlighet att testa demot än

=\

1
Skriv svar