Facebook även på Playstation 3

Robot
Medlem
Facebook även på Playstation 3

Facepalm... Det är en PLAY!!!!station liksom.

edit: 1234


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

spelmaskiner har tagit över en stor del av vardagsrummet så detta är en naturlig utveckling. Samma reaktioner när kameran kom till mobilen. Idag kan vi inte vara utan den (finns undantag)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

ooooh, shiny new colors... zzzz... zzzz... zzzz....

Medlem

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Medlem

facelame... fuckoff

Medlem

Åh nej, nya funktioner. Helt sanslöst att man utvecklar saker. Borde vara olagligt.

/ironi off och en stor fet suck på alla bakåtsträvare.

Medlem

ser faktiskt coolt ut tycker jag, typ som i uncharted 2 där man kan ställa in så att spelet automatiskt laddar upp viss info till twitter

Medlem

signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

Lunarstorm is next.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Åh nej, nya funktioner. Helt sanslöst att man utvecklar saker. Borde vara olagligt.

/ironi off och en stor fet suck på alla bakåtsträvare.

Vettigaste jag läst på väldigt länge. Tack för att du finns och nej, jag är inte sarkastisk.
Är själv en regelbunden facebookare och detta drar ju inte direkt ner på min vilja att köpa en PS3.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Trophiespam here I come! ^^
Underligt att dem inte fixar Twitter samtidigt.

Medlem

Och vi kommer ju snart kunna se film via ps3 också,
nu i november får en handfull länder i europa tillgång till det,
vi i norden får snällt vänta tills början av nästa år vad man förstått.

Inaktiv

Klart jag sättet mig vid min PS3:a ist för min dator som står 50cm bredvid den, eller vänta :S.

Medlem

Jag bryr mig inte, men bra är det väl


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

bra

jag har redan börjat tjuvkoppla min 360 mot facebook med div apps. typ att fb känner av vilka spel jag kör på boxen, uppdaterar min status automatiskt om jag sätter i en ny disc etc. det är framtiden, heheeee

Medlem
Skrivet av Brandter:

Klart jag sättet mig vid min PS3:a ist för min dator som står 50cm bredvid den, eller vänta :S.

Se filmen innan du postar dumma kommentarer. Det handlar inte om att surfa på facebook.

Medlem

Men vaffan jag trodde jag skulle slippa den smörjan. Nästa månad kommer stöd för Lunarstorm. zzzzzzzzzzzzzzzzzzz


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Men vaffan jag trodde jag skulle slippa den smörjan. Nästa månad kommer stöd för Lunarstorm. zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Slippa? Det är vad jag kan se ingen som tvingar dig att använda det. Du kommer inte att märka någon skillnad.

Medlem

Ännu en finess som jag inte kommer att använda.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Är ju helt fritt att använda fb eller ej. :=

Just nu så är ju medelåldern på fb ganska hög lite mer fjortis tjejer jatack


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar