Borderlands uppdaterat

Robot
Medlem
Borderlands uppdaterat

Underbart spel

Medlem

Tycker att det är redan bra optimerat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inte lika underbart som CoD:MW2 dock. Tyckte verkligen inte detta spel var något att hänga i granen och nu när man har MW2, så lär man aldrig röra det igen. Har till Xbox 360.

Medlem

YES! äntligen kan jag muta och ändra ljudinställningarna.


signatur

Rawr

Medlem

man väntar och väntar och nu får man väl vänta på STEAM verisionen av patchen också. Nåja, små steg framåt - saknas ju en del i mitt tycke i den där listan...


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Och dessa småändringar lyckas de klämma in på nätta 182 MB?! Det måste vara mer ändringar än vad som står i changeloggen.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Inte lika underbart som CoD:MW2 dock. Tyckte verkligen inte detta spel var något att hänga i granen och nu när man har MW2, så lär man aldrig röra det igen. Har till Xbox 360.

jamen det är ju 2 helt skilda spel.
Håller med om MW2 dock.

Medlem

Trevligt att de fixar till CO-OP.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Håkan:

Inte lika underbart som CoD:MW2 dock. Tyckte verkligen inte detta spel var något att hänga i granen och nu när man har MW2, så lär man aldrig röra det igen. Har till Xbox 360.

jamen det är ju 2 helt skilda spel.
Håller med om MW2 dock.

Precis. Vad har det här spelet med MW2 att göra? Haha... nej det blir en fet *facepalm*

Medlem

stora frågan är ju om multiplayer funkar nu.

jag och min bror var jätteladdade inför detta släppet och vi hade ett mini-lan. men sen så kunde vi inte joina varandra. satt väl i kanske 3h och läste forum och testa alla möjliga lösningar de hade kommit på men inget funkade.
så suget försvann helt, knappt rört spelet. väldigt kul det lilla jag testat, men det är skandal att ett spel de marknadsfört som ett co-op spel inte släpptes med en fungerande multiplayerdel


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:

stora frågan är ju om multiplayer funkar nu.

jag och min bror var jätteladdade inför detta släppet och vi hade ett mini-lan. men sen så kunde vi inte joina varandra. satt väl i kanske 3h och läste forum och testa alla möjliga lösningar de hade kommit på men inget funkade.
så suget försvann helt, knappt rört spelet. väldigt kul det lilla jag testat, men det är skandal att ett spel de marknadsfört som ett co-op spel inte släpptes med en fungerande multiplayerdel

Jag och min kompis hade också tänkt oss ett mini-lan på det här. Men hade samma problem, blev skitarg. Men till slut fick vi det fungerandes genom att vi båda skapade karaktärer i singelspel innan vi började med co-op. Gick hur fint som helst efter det

Medlem

jo det var en av den miljard olika "lösningar" vi testade


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Använd GameRanger. Kommer troligtvis fungera : ) www.gameranger.com

Medlem

Riktigt kul spel, och ska jag vara ärlig så föredrar jag det framför MW2. Fler och mer varierade vapen, fiender med respawn på logiska platser och roliga skills, COD har dock en mycket bättre story, även om den är något kort, rörig och lik första spelet.
Blir Borderlands under nästa 360-lan

1
Skriv svar