Agarest War också till Xbox 360

Robot
Inaktiv
Agarest War också till Xbox 360

Ja, den sköna bruden igen. Älskar den bilden. ^^

Inaktiv
Medlem

Jag vet inte om jag blir hungrig eller kåt av bilden. Eller skitnödig.

Medlem

Oh inuendo!

Men anledningen till deras försening var även den underhållande.

Medlem

Spelet är riktigt jäkla bra också, om man gillar Disgaea och Final Fantasy Tactics stuket

Medlem

Episk förklaring, med den skulle jag tillåta vad som helst:D

Medlem

man måste ju ge dom lite cred för den ursäkten..


signatur

I have spoken..

Inaktiv

Vilken vidrig korv vettni!


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Det skulle vara rätt kul om spelet visade sig vara riktigt bra, men det är ju inte något man precis räknar med när man kollar på övriga screens på deras sajt. Jag menar, slingerväxtbilden?

Inaktiv
Skrivet av Kerrai:

Spelet är riktigt jäkla bra också, om man gillar Disgaea och Final Fantasy Tactics stuket

Kan bara hålla med, det är riktigt jävla bra!

Musiken är episk, gameplayen är mums, storyn är bra men det är karaktärerna och röstskådespelet som verkligen gör hela spelet.

Grafikmässigt så kan man tycka att det lika gärna kunde släppas till PS3 men jag kan säga att spelet är grymt långt då jag klarat generation 2 av 5 efter en veckas 10-12h om dagen spelande.

Har nog 100-150 timmars speltid vid det här laget.

Jag har gått på alla möjliga sidequests och egna äventyr dock är mitt galleri av suggestiva bilder väldigt fattigt då jag inte har en enda. Jag läste att man behövde vara på en viss plats vid en viss runda men det har jag failat hårt på då jag fixat med massa sidequests och försökt få alla gubbar att hänga med i levlarna. Blir till att levla upp gubbarna så man kan ta chapter 3 med så få rundor som möjligt.

Klart en av Top 3 bästa spel till Playstation.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

FUCKING EPIC WIN!!!!! xD Både anledningen och galleriet på deras sida

Medlem

Lol, den bilden har man sett förut.

Medlem

Haha så jävla bäst förklaring till varför det blivit försenat. Nice med lite grym humor

Medlem

Skulle någon vilja vara vänlig att förklara för mig hur spelserien är? Kollar man på webhallen är det redan släppt :S Eller är det en föregångare?

Medlem

Blir nästan till ett köp pga ursäkten

(Och eh, kanske för att hentai is the shit också, tihihihi)


signatur
Medlem

mjukporr FUR ALLE


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av hitbengan:

Skulle någon vilja vara vänlig att förklara för mig hur spelserien är? Kollar man på webhallen är det redan släppt :S Eller är det en föregångare?

EU versionen av spelet släpptes i box och har haft release redan den 30:e oktober.

Det är den amerikanska utgåvan, som bara (?) släpps via PSN och X360, som är försenad.

Och med det sagt så har jag just beställt Collectors Edition av spelet

Sammanfattning: Ghostlight släppte spelet för Europa med vanlig och CE nu i höst. 30 Oktober.

Aksys släpper det i USA, till Playstation 3 via nerladdning och via skiva till Xbox 360.

Det som Aksys släpper är den utökade utgåvan av Agarest: Generations of War som har mer CG bilder och en extra dungeon vad jag minns.

Till hur spelet är: Gillar man strategi spel ser jag ingen anledning att tycka illa om detta.

De bilder som alla reagerar på är sällsynta, vill man ha fram de måste man befinna sig på rätt plats, rätt tidpunkt, ha rätt "tycke" från tjejen samt att man måste ha rätt i "dark/neutral/light" rundan.

SÅ, det finns hur mycket som helst att göra. Multipla slut, val som påverkar spelet. Vilka man kan få med sig och så vidare och vidare.

New Game + funktion.

Etc etc. Kort sagt, allt man vill ha av ett strategispel.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

1
Skriv svar