Robot
Just Cause 2

Varifrån kommer den svenska spelbranschens fascination för armmonterade änterhakar?

#just-cause-2, #avalanche-studios, #just-cause


Medlem
FZ testar ett tidigt Just Cause 2

Skönt med grappling hook. Verkar ju bli riktigt ballt.

Snygg senior programmer har dom också. ^^

Det första Just Cause spelade jag knappt. Demot gav ingen mersmak. 2:an ska jag ge en chans.

Medlem

Längtar!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Längtar!

word på den

Inaktiv
Skrivet av Arre:
Skrivet av zyr0k:

Längtar!

word på den


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

haha, verkar sjukt fett !! nåt att se frammemot nästa höst då....:)

Medlem

Undra om det kan bli bra, 1:ans gameplay var ju sjukt tråkig imo!

Medlem

Yes första spelet hade potential men blev ingen höjdare hoppas verkligen dom har tagit åt sig allt vad som blev dåligt och fixat i uppföljaren.

Medlem

Har hoppet uppe för detta.. Ettan hade sina roliga stunder. Men man önskade hela tiden att det skulle vara högre tak på banorna. Det kanske är fixat nu.. Och gillar nya grapplinghooken

Medlem

ettan var häftigt som fan även om lite klent och buggigt. jag tror 2an blir riktigt roligt


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Arre:
Skrivet av zyr0k:

Längtar!

word på den

Medlem

Fysiken på fordon? I ettan var det under all kritik katastrofalt dåligt!

Medlem

ja nu verkar det ju faktiskt nice!

Medlem

Ingen Coop? :/

Medlem

Längtar så jävla mycket, vill så gärna testa gränserna på grappling hook

Banan ser fantastisk ut och physics verkar helt underbart

Medlem

En dag hoppas jag nån gör en ett spel som har tillgång till alla dessa underbara vapen påhitt.

Hagelbarkare i all ära, men det vore kul å utmana sin kreativitet med lite mer udda verktyg som denna!

Medlem

Hoppas hoppas att det håller. Gör det det blir det nog riktigt kul!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Arre:
Skrivet av zyr0k:

Längtar!

word på den

:D:up:

Medlem

dirr dorr


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

Jag testade inte ens ettan :$ men här blir det nog iaf till att testa


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Kändes ju inte helt klockrent när huvudpersonen lyckas dra till en bil så den snurrar flera varv i luften (med sin egen styrka), men det är ju ett tag kvar tills det släpps, så det lär väl fixas Första var ju rätt skoj tidsfördriv, och det här verkar ännu roligare med nya grappling-hooken.

Medlem

Snälla FZ. Kan ni lägga till ordet "omständigt" i er ordlista? Det finns inget L i det ordet.

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Kändes ju inte helt klockrent när huvudpersonen lyckas dra till en bil så den snurrar flera varv i luften (med sin egen styrka), men det är ju ett tag kvar tills det släpps, så det lär väl fixas Första var ju rätt skoj tidsfördriv, och det här verkar ännu roligare med nya grappling-hooken.

Det lär nog inte fixas, då det är lite själva grejen med Just Cause. Nämligen att det ska vara kul, inte realistiskt. Därför avstår jag från detta spel hur kul det än ser ut. Lite too much för mig.

Redaktör
Skrivet av luiga:

Snälla FZ. Kan ni lägga till ordet "omständigt" i er ordlista? Det finns inget L i det ordet.

Tvärtom, ordet "omständig" finns inte. Kolla valfri ordlista, t.ex. Saol.


signatur
Medlem
Skrivet av luiga:
Skrivet av Steffe@Swec:

Kändes ju inte helt klockrent när huvudpersonen lyckas dra till en bil så den snurrar flera varv i luften (med sin egen styrka), men det är ju ett tag kvar tills det släpps, så det lär väl fixas Första var ju rätt skoj tidsfördriv, och det här verkar ännu roligare med nya grappling-hooken.

Det lär nog inte fixas, då det är lite själva grejen med Just Cause. Nämligen att det ska vara kul, inte realistiskt. Därför avstår jag från detta spel hur kul det än ser ut. Lite too much för mig.

han fäste ju grappling kroken i cementmuren bredvid:P

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av luiga:

Snälla FZ. Kan ni lägga till ordet "omständigt" i er ordlista? Det finns inget L i det ordet.

Tvärtom, ordet "omständig" finns inte. Kolla valfri ordlista, t.ex. Saol.

My bad. Ni har rätt. Jag fel. Jag förväxlade det med omständighet alt. klassikern åtminstone som många skriver med d. Ber ödmjukast om ursäkt.

Medlem

Det blir definitivt ett köp! Låter som ett utav dem bästa spelen år 2010.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Snygga bilder, me like. Blir nog ett köp framöver


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

copy-cat på bionic commado?

Medlem

jag håller med exs...

Spelets största nyhet är snott rakt av från bionic commando... bra tänkt!

Karaktären ser till och med exakt likadan ut när han drar sig till det han har fäst haken i.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

12
Skriv svar