Film från Lineage 2-expansion

Robot
Medlem
Film från Lineage 2-expansion

Bra men underskattat spel, lite mycket grinding bara...


signatur

Marcus / Nikedo

Medlem

Kantiga och tomma fula miljöer gör det här spelet väldigt tråkigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Spelet är ju antikt förfan.

Bara koreaner och riktiga nördar som spelar


signatur

a"C"RED -

Medlem

Det finns ingen som spelar Lineage II. Alla BOTTAR!


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Inaktiv

Bah, tråkig film. :s

Jag skulle rekommendera er Aion istället.
För jag har insett att detta är inget spel för västvärlden och kommer aldrig att bli.

Lineage 2 är för personer som tycker om att uppnå långsiktiga mål.

Spelare i väst föredrar spel där det skall ta en vecka för att nå upp i ett tak. Sen så skall man samla gear på några månader, sen vänta några månader så att resten av servern skall komma ikapp. Sen så tillslut något år senare skall en expansion komma och förändra all gear du någonsin samlat ihop till skärp, då den inte går att sälja av.

Jag fortsätter grinda vidare på min gubbe på Aria servern medans jag lagt Aion på hyllan. Då communityt i Lineage 2 är hästlängder mognare än något av de populära mmorpg:n jag spelat.

Man kan komma och spela några månader, för att sedan komma tillbaka något år senare och fortsätta utan att det man har på sig förlorat allt sitt värde. Ett non-grade vapen kostar allt mellan 150'000-250'000 men aldrig mindre. A-grade vapen ligger på runt 100'000'000 men priserna förändras beroende på intresset. Har man samlat ihop pengarna till något dyrt så försvinner inte värdet ut i tomma intet tills nästa expansion.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv
Skrivet av SilvaH:

Det finns ingen som spelar Lineage II. Alla BOTTAR!

Skulle säga att många har ebayat istället.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Jag tycker faktiskt att alla mmorpg-lirare ska ta sig en vända i Lineage II. Här får folk lära sig vad grinding och tålamod innebär.


signatur

living let die

Inaktiv

signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar