Online co-op i God of War III?

Robot
Medlem
Online co-op i God of War III?

jag skulle döda för det här!

Inaktiv

Herre gud va coolt...;)

Medlem

Så Kratos och....ja, vem då? :$

Fast ja, det är coolt


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

skapligt! hoppas detta stämmer


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Skulle faktiskt inte vara helt fel.

Medlem
Skrivet av fanboyen:

jag skulle döda för det här!

Jag kommer att döda för det här.


signatur

i'm not a nerd!...i think

Medlem

Co-op är tyvärr något som har prioriterats bort på flera håll, vilket är ytterst beklagligt. Jag välkomnar nyheten med ett: HURRA!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Ja som skrivet kratos och vem? Gratos? Kratos enäggstvilling kanske som varit i en annan del av världen elr nåt å slaktat kanske?

Inaktiv

Usch, God of War ska vara singelplayer.. :\

Medlem
Skrivet av Achii:

Usch, God of War ska vara singelplayer.. :\

Fler möjligheter skadar väl inte? Singleplayer finns ju fortfarande kvar och kommer säkerligen att vara helt underbart.

Inaktiv
Skrivet av ThomasT:
Skrivet av Achii:

Usch, God of War ska vara singelplayer.. :\

Fler möjligheter skadar väl inte? Single player finns ju fortfarande kvar och kommer säkerligen att vara helt underbart.

Mja.. Om det görs bra kanske, men jag vill hellre att dom lägger allt krut på att göra singelplayer-läget så bra som det bara går.

Medlem

Absolut, man vill ju inte att singleplayer skall bli lidande för multiplayer, men det ser ganska polerat ut och verkar inte bli lidande.

Medlem

ME LIKE!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fruktansvärt meningslöst. Det är inte roligt med button-mashing ensam och det lär inte bli det med en vän online. Släpp bara spelet så att alla kan glömma det och gå vidare.

Medlem

Vore riktigt fint som sagt men jag klarar mig väl med singel player bara.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Achii:

Usch, God of War ska vara singelplayer.. :\

this

Ti.
Medlem
Medlem

Nej, varför förstöra god of war med mp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av kebbe:

Fruktansvärt meningslöst. Det är inte roligt med button-mashing ensam och det lär inte bli det med en vän online. Släpp bara spelet så att alla kan glömma det och gå vidare.

Mashing ger dig inte nån vidare kul upplevelse, det är riktigt.
Lära sig attackerna och kombos är avsevärt mkt mer skoj, som en blodig balett.

Medlem
Skrivet av Rainbearer:
Skrivet av kebbe:

Fruktansvärt meningslöst. Det är inte roligt med button-mashing ensam och det lär inte bli det med en vän online. Släpp bara spelet så att alla kan glömma det och gå vidare.

Mashing ger dig inte nån vidare kul upplevelse, det är riktigt.
Lära sig attackerna och kombos är avsevärt mkt mer skoj, som en blodig balett.

Det är meningslöst att lära sig kombinationer när mashing är mer effektivt. När mashing sedan är mer effektivt tyder det på att någonting gick jävligt fel under utvecklingen.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Rainbearer:
Skrivet av kebbe:

Fruktansvärt meningslöst. Det är inte roligt med button-mashing ensam och det lär inte bli det med en vän online. Släpp bara spelet så att alla kan glömma det och gå vidare.

Mashing ger dig inte nån vidare kul upplevelse, det är riktigt.
Lära sig attackerna och kombos är avsevärt mkt mer skoj, som en blodig balett.

Det är meningslöst att lära sig kombinationer när mashing är mer effektivt. När mashing sedan är mer effektivt tyder det på att någonting gick jävligt fel under utvecklingen.

Man spelar för att det ser coolt ut och e blodigt och brutalt, jag köper inte ett spel för "effektivitetens skull"


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Rainbearer:
Skrivet av kebbe:

Fruktansvärt meningslöst. Det är inte roligt med button-mashing ensam och det lär inte bli det med en vän online. Släpp bara spelet så att alla kan glömma det och gå vidare.

Mashing ger dig inte nån vidare kul upplevelse, det är riktigt.
Lära sig attackerna och kombos är avsevärt mkt mer skoj, som en blodig balett.

Smaken är dom baken. Man måste ju fortfarande hitta ett flyt, memorera vilka kombinationer som är effektivast till olika fiender och ha bra timing på dom högre nivåerna när man spelar.

Medlem

Co-op är roligt men vem fan törs slåss sida vid sida med Kratos? o_O

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Det är meningslöst att lära sig kombinationer när mashing är mer effektivt. När mashing sedan är mer effektivt tyder det på att någonting gick jävligt fel under utvecklingen.

Testa köra något annat än Easy så ska du nog se att det inte går att button-masha.

Medlem

Ska ju vara singel spel som vanligt men sen kan det ju finnas co-op,extra, tycker det är en självklar grej

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Co-op är roligt men vem fan törs slåss sida vid sida med Kratos? o_O

Precis min tanke... Knappast nån frivillig ;> Ingame lär det väl vara nån jävel som Kratos tvingar annars blir han dräpt av just Kratos.

Eller så kommer det nån brud med lite kläder och stora... ja vapen?

1
Skriv svar