Demo av King's Bounty: Armored Princess

Robot
Medlem
Demo av King's Bounty: Armored Princess

De riktigt mysigt ut, får tanka de och testa.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Älskade Kings Bounty, längtar som f*n på detta spelet (A)

Medlem

Najs! Älskar King's Bounty, som Heroes ju fast nyare ^^

Medlem
Skrivet av Lioras:

Najs! Älskar King's Bounty, som Heroes ju fast nyare ^^

Fast tvärtom.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Barn, barn, detta är en remake på ett spel som förmodligen släpptes innan ni var födda, precis som Hipshot säger. Det är HOMM-spelen som är precis som King's Bounty (utan bounty-systemet då).

Medlem

Kan inte vänta, redan förbokat spelet. Sjukt jobbigt att det blivit så uppskjutet hela tiden men nu kommer det nog på riktigt

Inaktiv

Håller mig nog till homm2 och 3. Skulle vilja se en remake på dom istället - inte uppgraderad grafik utan uppgraderad upplösning

Inaktiv

Orkade aldrig klara ut mitt ex av Kings Bounty: the legend...

men jävligt JÄVLIGT mysiga stunder med det


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Forcie:

Barn, barn, detta är en remake på ett spel som förmodligen släpptes innan ni var födda, precis som Hipshot säger. Det är HOMM-spelen som är precis som King's Bounty (utan bounty-systemet då).

um... Heroes of Might and Magic är inte så jävla gamla... 5an kom ju ut "2006-09-30"
Jag gillar King's Bounty på grund av grafiken och de små roliga skämten som dyker upp då o då
Gillade verkligen HOMM också, satt o spelade de spelen i dagar ^^ (typ 8 h per dag). HOMM har mer speltid eftersom det fanns "Custom Game" (glömt det riktiga namnet)

*edit* Men King's Bounty (1) är äldre än mig

Medlem

visst heroes 5 är inte speciellt gammalt, men det är inte heller i närheten lika bra som trean var. Tvåan och trean är legendariska.

För att ha något att säga om topicen, så tycker jag det ser intressant ut. får ta en närmare titt på det:)

Medlem

Älskade originalet men fastnade aldrig riktigt för uppföljaren/remaken, det var ett välgjort spel men föll mig helt enkelt inte på läppen. Får dra ner demot och se om jag ändrar mig:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av mrpeters:

*edit* Men King's Bounty (1) är äldre än mig

Precis vad jag trodde. Tur att editfunktionen finns så att man kan göra en pudel, eller hur?

Skrivet av Johii:

Tvåan och trean är legendariska.

Det kan du hoppa upp och sätta dig på.

Medlem
Skrivet av Forcie:
Skrivet av mrpeters:

*edit* Men King's Bounty (1) är äldre än mig

Precis vad jag trodde. Tur att editfunktionen finns så att man kan göra en pudel, eller hur?

Skrivet av Johii:

Tvåan och trean är legendariska.

Det kan du hoppa upp och sätta dig på.

Edit funktionen ftw 8)

Får testa 2an o 3an o se om dom är så bra som ni säger
Är det custom game elr campaign som är så bra?
Efter jag köper elr "lånar" (Är nog svåra att få tag i affären) så vore det nice om jag kunde testa det ni tyckte var bäst på direkten

Um... Jag "fixade" spelet och jag har kört detta för väldigt väldigt länge sen xD Minnena kom tillbaka (A) Tror jag köpte detta spelet för länge sen men som vanligt så har en hel del av mina gamla spel försvunnit

Medlem

Att spela Hotseat med en polare i HoMaM2 är närapå topp fem av allt jag spelat. Finns som inget roligare än att hitta "Zounds of Peasants", dukat för fest.

1
Skriv svar