Frictionals nya - Amnesia: The Dark Descent

Robot
Medlem
Frictionals nya - Amnesia: The Dark Descent

Jävlar jag tycker det verkar ascoolt! Mycket som Penumbra spelen, älskar sådan skräck!


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem

Verkar så jävla spännande! VILL HA NU!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Läskigt. Har tänkt att nån borde göra ett skräckspel i såna här miljöer (tidigt 1900-tal?), och så kommer det ett.

Såg ut som att det var väldigt låg upplösning in-game, men det är väl bara tillfälligt antar jag.

Inaktiv

Vad va det som verkade vara så läskigt, spännande och ascoolt? Han tände en brasa, hämta en stol, dricka och en bok >.<


signatur

CZorg will rise again...

Medlem
Skrivet av CZorg:

Vad va det som verkade vara så läskigt, spännande och ascoolt? Han tände en brasa, hämta en stol, dricka och en bok >.<

Du finner inte den gamla 1800(skulle jag tro) tals miljön kuslig? Eller skriket på slutet? Sen har du säkerligen inte sett de andra dumparna eller spelat Penumbra spelen heller för den delen?;)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Lagom jobbig styrning, och varför missar de att ha visuell bekräftelse på händerna om det nu är realistisk interaktion de är ute efter?

Ah well, ser ut att bli ett intressant spel, om de bara fixar gränssnittet.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

1
Skriv svar