Nya spellistor i Modern Warfare 2

Robot
Medlem
Nya spellistor i Modern Warfare 2

kan sammanfatta min upplevelse av mp so far med campers, aimbots and LAAAAG, finns det något spel där folk tänker taktiskt btw ? å inte rusar runt i en eldstrid med kniven i högsta hugg


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

kan sammanfatta min upplevelse av mp so far med campers, aimbots and LAAAAG, finns det något spel där folk tänker taktiskt btw ? å inte rusar runt i en eldstrid med kniven i högsta hugg

kan säga att du är dålig redan nu

Men det finns search and destroy..men det krävs att man är bra på att spela och inte bli ägd först av alla.

Medlem

Jag kanske är paranoid lr dålig förlorare men finns de fusk till MW2 än?


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

skillnad på att suga och att vilja spela mera taktiskt, men att röra sig i en grupp och ta andra med bakhåll och sådant funkar ju som inte när alla ska knifa allt dom ser


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

kan sammanfatta min upplevelse av mp so far med campers, aimbots and LAAAAG, finns det något spel där folk tänker taktiskt btw ? å inte rusar runt i en eldstrid med kniven i högsta hugg

Kan inte mer än att hålla med. När man kör free for all och mer än hälften bara sitter och trycker bakom hörn och lådor så får man fan panik. Dock har jag bara stött på 2 fuskare så det är iaf något positivt.

Medlem

men visst jag blir dödad av aimbotare ofta, fan va dålig jag måste va som inte kommer undan dom i tid


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

men visst jag blir dödad av aimbotare ofta, fan va dålig jag måste va som inte kommer undan dom i tid

såna problem har jag inte stött på dock för man kör ju såklart på xbox360...då behöver man inte oroa sig för fuskare.

Medlem
Skrivet av Marwin88:

Jag kanske är paranoid lr dålig förlorare men finns de fusk till MW2 än?

Tog inte många timmar innan det fanns både Aimbot och wallhack till PC

Medlem

Den enda intressanta är 3rd person mode. Har inte hunnit testa den än.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Fan va b att folk redan fuskar på pc. Tur att man lirar på 360.

Medlem

Jag har haft skojj som fan hittills.. Har förvisso kört free-for-all hela tiden.. sköjj som fan o smeka alla noobs x)

Medlem

hmm kortare tid på team deathmatch, vill ha längre tid så man hinner spela något, tar ju slut så snabbt

Medlem

Jag har nu spelat 18h och 12min totalt ( ingame ), jag har inte stött på nån fuskare, kanske mött på 5 host migrations och haft ping under 70 vilket duger för mig.

Kör man FFA så är det ju mycket campers, finns ju inte mycket annat att göra Mosh pit blandningen är skojig imo. Enda jag saknar är att kunna välja map och fler hardcore modes.

Medlem

låter lajbans,
jag är helfest vid Mw2 - tycker det är så extremt roligt.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Väldigt roligt MP. Vill använda tactical nuke, men man lär väl aldrig få 25 kill streak


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Rätt kul att communityn skriker efter team tactical och att IW lägger till det med gör det bara 3rd person. Känns som IW kissar på sin community som tar glädligen tar emot det.

Medlem

mötte en rank 70 prestige 10 idag, dvs rank 700. Lite misstänksamt.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Inaktiv

filmen var rätt kul
störande men..

Medlem

Kryptiska ni är. Ja har bara spelat sparsamt på multiplayer förutom Tjuv och polis på GTA 4 (PS3) och lite Battelfield (PS3). Någon som har tips på svenska hur det hela fungerar förutom det FZ skrev i denna artikel?

Vad jag kommit på tills nu:

spellistor: Banor och olika sätt att leka runt
Klasser: Vad man har för utrusning att anfalla med

Vad jag inte fattar är vilka som kör omkring och skjuter ner en med helikopter eller bombar en från luften?

Inaktiv

Det här spelet är som en drog spelat 9 timmar idag :S

Inget bra :/
Hoppas de inför så man kan ha party chat.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

han i filmen är ju fan läskig hoppas fake.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Hahaha snygg youtube video

Inaktiv
Skrivet av JoJe:

Vad jag inte fattar är vilka som kör omkring och skjuter ner en med helikopter eller bombar en från luften?

Det är någon som har fått killstreak och valt att använda det. Om man ska skjuta från flygplan eller helikopter måste man först låsa upp killstreaken och för att kunna använda den sen behövs det 11 kills irad utan att dö.

Medlem

VARFÖR gör de inte fler hardcore-lägen?? Det är så sjukt trist att vara fast i team campmatch och search n destroy hela tiden! Alla dessa 3de persons spel, vem 17 vill ha dem? Det är helt sinnesjukt! :S

Medlem
Skrivet av Grasfer:

hmm kortare tid på team deathmatch, vill ha längre tid så man hinner spela något, tar ju slut så snabbt

det är inte kortare spel utan kortare tid mellan spel. normalt tar det en minut eller två att komma igång med nästa runda, med denna är det nästan direkt.

Medlem

Skulle vara bra om IW kunde lägga till ett spelläge där man som spelare kan söka efter eller starta en ny lobby/game med justerbara inställningar. Killcam. på/av, antal spelare (upp till 9vs9 antagligen), osv.

Medlem

Har nog spelat endel kan man säga och stött på en aimbot-spelare som jag märkt. Annars är själva spelande rätt bra. Men där slutar det. IWnet är inte bra. Partylistan splittas, folk disconnectas osv. Man kan inte gå in på en server som man vill. Man måste vara polare med folk man ska spela private med. Fasiken vad steamfriends man får när man ska lira klanmatcher. Nej, de måste fixa dedikerade servrar! OCH DET NUUUUUU!
Sen måste man kunna välja om man vill spela hardcore på fler spelsätt. Saknar hardcore HQ.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Inaktiv
Skrivet av Shlamt:

Skulle vara bra om IW kunde lägga till ett spelläge där man som spelare kan söka efter eller starta en ny lobby/game med justerbara inställningar. Killcam. på/av, antal spelare (upp till 9vs9 antagligen), osv.

Som server filter i cod4?

Medlem
Skrivet av Pojii:

kan säga att du är dålig redan nu

Men det finns search and destroy..men det krävs att man är bra på att spela och inte bli ägd först av alla.

S&D är det enda som är värt att köra. Men det va likadant i Cod4. Det ända dom andra är till för är att skaffa uppgraderingar till vapen.

12
Skriv svar