Fler funktioner i Just Cause 2 till PS3

Robot
Medlem
Fler funktioner i Just Cause 2 till PS3

ps3 ftw på alla sätt o vis. how does that red ring of death taste xbox dudes?!

oj oj oj, lite drama sådär smått i början av tråden.

nej men seriöst dock, det ser ut att bli ett fett spel. på alla sätt och vis.

Medlem

Jaha? Och för oss som föredrar PC? Att ha en inspelningsfunktion till PC vore ju ännu bättre, med redigeringsmöjligheter kanske?

Fast dyker inte det upp kan man ju alltid fixa det på annat sätt...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Detta spel verkar rätt awesome, har dock aldrig kört första spelet så får göra det snart.
Sen ska jag på studie besök hos dom, ( Avalanche Studios ) om några veckor.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Jaha? Och för oss som föredrar PC? Att ha en inspelningsfunktion till PC vore ju ännu bättre, med redigeringsmöjligheter kanske?

Fast dyker inte det upp kan man ju alltid fixa det på annat sätt...

Finns så många program för sånt till PC redan. Blir nog köp till PS3. Tyckte ettan va mycke bättre till 360, och mycke snyggare dessutom. 3rd person körs bäst med kontroll enligt mig.

Medlem

Trevligt! kommer användas flitigt om spelet blir bra.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

YEESS111 tur att man är ps3FanbOi !!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

fint , sånt här borde vara obligatoriskt med alla spel ^^!

Medlem

Kan bara hoppas att detta kommer till PC versionen också, annars blir det inget köp

Medlem

Trevligt nu när man köpt PS3 och allt!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av s3ng:

ps3 ftw på alla sätt o vis. how does that red ring of death taste xbox dudes?!

oj oj oj, lite drama sådär smått i början av tråden.

nej men seriöst dock, det ser ut att bli ett fett spel. på alla sätt och vis.

Alla nya konsoler sedan ett år tillbaka innehåller bättre hårdvara som producerar mindre värme därför så händer RROD ytterst sällan nu. Bra att hålla sig till nutiden eller hur?

Onödigt uttalande från någon som tror att han är smartare för att han har köpt en PS3 istället för X360 när det i själva verket handlar om vad man föredrar.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Första gången jag bekantar mig med spelet och efter att ha kört Uncharted 2 så känns detta väldigt mycket som uncharted minus grafiken. Apropå den ja, grafiken känns verkligen som förra generationens grafik.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Första gången jag bekantar mig med spelet och efter att ha kört Uncharted 2 så känns detta väldigt mycket som uncharted minus grafiken. Apropå den ja, grafiken känns verkligen som förra generationens grafik.

Blir ju så när det är multiplattform,
spelet måste ju kunna köras på en 360 också,

Medlem

What the hell?! Skulle inte förvåna mig om detta innehåll släpps till 360 också till slut, detta är ju exklusivt material bortom gränserna för vad fanboys startar krig över <.<

Grafiken tycker jag inte det är värt att klaga på. Att jämföra Just Cause 2 med Uncharted 2 är också ganska idiotiskt. Just Cause 2 skulle kunna se bättre ut om det var specifikt till en plattform men inte på Uncharted 2 nivå. Skalan i spelet är löjligt stor i jämförelse med Uncharted och då blir ju även grafiken en del av spelet som får sig en törn. Tycker dock spelet ser riktigt läckert ut ändå.

Att säga att spelet ser ut som Uncharted 2 minus grafiken är också ett idiotuttalande. Spelen har helt olika gameplay.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Sjyst att kunna spela in och sedan lägga in på YouTube.
Men detta borde väl vara enklare till PC? :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Kommer bli så fett! Go Avalanche!


signatur

---
Boo!

Skrivet av Hizzi:

Blir ju så när det är multiplattform,
spelet måste ju kunna köras på en 360 också,

Handlar mycket mer om att spelmotorn är optimerad för att rendera enorma landskap. Banorna i Uncharted-spelen är relativt linjära och därför är det möjligt att optimera varenda bit av spelet. Att se till att en spelvärld som är en miljard kvadratmeter stor flyter på alla ställen är lite krångligare....

1
Skriv svar