Alan Wake i maj?

Robot
Medlem
Alan Wake i maj?

BAH... VARFÖR ska spel som dessa släppas till sommaren? Ett höst/vinter släpp skulle gagna genren känns det som...

Sol i TV´n... ljusa kvällar! Inte för att sommaren inte är god nog... Den är härlig!
Ja ni förstår säkert vad jag menar...

För min del kan dom lika bra vänta ett par månader till när det ändå har gått 100 år snart.


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Det släpps alldeles för bra spel under sommar halvåret, nästan totalt stendött, så det låter bra detta.

Inaktiv

Spelinformation
Release: Aldrig

LOL!


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Det släpps alldeles för bra spel under sommar halvåret, nästan totalt stendött, så det låter bra detta.

Cannot compute statement.

Jag skulle gärna ha ett annat spel som släpps under sommaren som är både bra och "passande" för årstiden, men de är ju bara massa crap på sommaren. Thriller som bygger på en ficklampa i mörker borde inte liras sommarkvällar imo.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Duke Nukem forever känslan hägrar varje gång jag ser nånting om detta spel


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Tappat intresset ändå hur kunde dom överge pcn ett skämt att det släppts till en konsoll först.

Medlem

Jag är glad att det släpps till 360 då jag precis köpt den. Tror detta kommer bli ett av de bästa spel som någonsin gjorts.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Alan Wake går inte att jämföra Duke Nukem.
På detta spel har vi i alla fall sätt väldigt mycket information

Medlem

När de övergav potentialen som PC erbjuder blev detta rätt ointressant.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

När de övergav potentialen som PC erbjuder blev detta rätt ointressant.

Inte helt övergett. Kommer troligtvis till PC vid senare tillfälle. Om dom nu gör det vilket vore underbart, hoppas jag att dom har fixat till det lite extra.

Medlem

skulle inte denna vara 360 (+PC) exklusiv?

Medlem
Skrivet av shaitan:

Duke Nukem forever känslan hägrar varje gång jag ser nånting om detta spel

Spelet är ju klart enligt utvecklarna, de spenderar all återstående tid åt att finslipa det, så räkna med release i vår.

1
Skriv svar