Natal en av årets viktigaste uppfinningar

Robot
Natal en av årets viktigaste uppfinningar
Medlem
Natal en av årets viktigaste uppfinningar

Frågan är ju vad som kommer fungera bäst, kännas rätt.
Att ha en pryl i näven med tanke på precisionen eller om det går lika bra med en hand,
återstår att se,
Natal ska ju inte börja säljas förran julen 2010 så då får man se då.

Medlem

Första platsen.... hmm.

EDIT:
Allt är felrankat.. eller den verkar gå på coolhetsfaktor och inte viktighet. aja.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Jag skulle bli rejält förvånad om de skulle göra ett "okej" halo med Natal...sålänge satsar jag på ps3 wand+resident evil 5.

Medlem

also, lika fel som att ge Al Gore fredspris.. bara massa tomma löften.
måste jag påpeka att det var bara ett fåtal visning på e3, som nästan likaväl skulle kunna göras på en eyetoy och det som inte kunde göra på eyetoy visat ovan, visades sig inte fungera så bra. Resten var vision, milo projektet VAR FAKE.

Medlem
Skrivet av TruB:

also, lika fel som att ge Al Gore fredspris.. bara massa tomma löften.
måste jag påpeka att det var bara ett fåtal visning på e3, som nästan likaväl skulle kunna göras på en eyetoy och det som inte kunde göra på eyetoy visat ovan, visades sig inte fungera så bra. Resten var vision, milo projektet VAR FAKE.

Al Gore? Du menar väl ändå Obama!?


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Inaktiv
Skrivet av Strasser:

Al Gore? Du menar väl ändå Obama!?

Al Gore har också fått fredspriset även om Obama är mer aktuell. Norrmännen har humor i alla fall.

Medlem

På pappret verkar det ju som en väldigt cool grej, men tycker det är lite för mycket "Man ska inte ropa hej innan man är över ån"-varning på utmärkelsen, då inga riktiga tester har gjorts vad jag vet, bara massa pampiga förberedda presentationer på 2000"-dukar. Kan lika gärna bli en flopp!

Medlem

Tycker dem borde vänta och se att det fungerar ordentligt. Och om det gör det så är det ju en självklar plats men annars så...


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Det verkar vara riktigt inne att ta ut saker och ting i förskott på sistone!

Inaktiv

Men är det inte roligare att ha något i handen när man kör.
Den där natal trailern där en tjej sitter och kör bil ser ju bara fånigt ut...:P
Men ska li kul att testa iallafall:)

Medlem

vi behöver inte natal har redan det fast det kallas SPORT


signatur

Phoenix bird

Medlem

1. Året är inte slut än, vad som helst kan komma å chocka världen. Detta är något som ska släppas i början av nästa år.
2. Jag personligen tycker att Natal inte ens platsar i topp 50, de är en förbättrad version av EyeToy.
3. Vaccin mot Aids är MYCKET viktigare än Natal och en jävla raket som NASA snickrat ihop
4. Tom 3D kameran från Fujifilm va coolare.

Medlem

Löjligt när den inte ens är klar.

Medlem
Skrivet av Mahone:

1. Året är inte slut än, vad som helst kan komma å chocka världen. Detta är något som ska släppas i början av nästa år.
2. Jag personligen tycker att Natal inte ens platsar i topp 50, de är en förbättrad version av EyeToy.
3. Vaccin mot Aids är MYCKET viktigare än Natal och en jävla raket som NASA snickrat ihop
4. Tom 3D kameran från Fujifilm va coolare.

Natal släpps inte i början av nästa år, 2010.
Natal släpps tydligen inte förran om 1 år,
november 2010.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=35397

1 år kvar, väldigt lång tid det.

Inaktiv

Fattar inte att folk överhuvudtaget köper krysslådan,betala för att kunna lira online när det är gratis på ps3 och Wii,
lol,
avgiften på drygt 400 kr år har väl ms använt för att få råd att betala alla pajade krysslådor.

Major fail.

Medlem
Skrivet av Failbox:

Fattar inte att folk överhuvudtaget köper krysslådan,betala för att kunna lira online när det är gratis på ps3 och Wii,
lol,
avgiften på drygt 400 kr år har väl ms använt för att få råd att betala alla pajade krysslådor.

Major fail.

Borde inte du vara bannad? Tillför aldrig någonting vettigt

Medlem

Det är ju iaf ett steg mot Minority Report.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

1
Skriv svar