Motorcyklar i Gran Turismo 5?

Robot
Medlem
Motorcyklar i Gran Turismo 5?

skaffade nyss 360, skulle kunna skaffa Forza istället , men det är väl klart att man väntar på GT ^^

Medlem

GT5 är de givna valet, även om Forza 3 är jävligt nice.

Medlem

har redan forza 3 men det är klart att man skaffar gt5 också

Medlem

nää, inga MC till GT5. . inte för att jag har något emot Motorcyckel spel. men att inkludera MC till ett bilspel som enbart har fokuserat på bilar i alla andra tidigare versioner känns inte rätt. det känns inte som " Gran Turismo ". jag överlever utan MC


signatur

// FeeAC

Medlem

om dom på nåt vettigt vis kan få med mc's i GT5 så skulle jag bli överlycklig! Tourist Trophy till ps2 är ju fint som f-n, så om polyphony lyckas pilla in några schyssta hojar också, så skulle gt5 bli guld


signatur

no remorse

Medlem

Nej till motorcyklar, känns inte rätt! Bilar endast ska det vara!

Medlem

Gief endast bilar

Har inte Forza eftersom jag inte har x360 (blir dyrt med så mycket konsoller och dator)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Äsch, PGR 4 är ett bilspel med motorcyklar. Inget nytt iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Får nog bli DLC på det va senare?

Medlem

Nej! tappa inte focus nu.
Bara att Kazunori ägnar tanken på d, gillar jag inte...
Nä Kazunori lägg krutet på GT5 d kompletta Ps3 bilspelet.

Medlem

Du kanske skulle lägga krut på att skriva kompletta ord.

Medlem

De har ju gjort Tourist Trophy tidigare så det vore ju inget nytt, jag skulle gärna se att de lade in motorcyklar.

Medlem

Gör GT5 utan motorcyklar(antar att det skulle senarelägga spelets releasedatum en bra bit om det ska in motorcyklar), och släpp sedan ett Tourist Trophy 2 till PS3. Det vore väldigt nice.

Medlem

Släpp spelet någon gång istället. Det lär ändå bli en stor besvikelse, med eller utan meningslösa motorcyklar.

soi
Medlem

ÄH! Skit i mopparna o släpp spelet! Vill de göra ett mc spel så hoppas jag att de blir som road rash!

Medlem

MC till GT serien var väl på tal innan om ja inte missminner mej? När dom skulle släppa GTHD så kommer ja ihåg bilder på både bilar och hojjar .... inget ingame utan bara i "garaget" och på intro bilden. Så nyhett att dom tänkt implementera hojjar i GT5 vettefan

Men sj tycker ja hojjar skall hålla sej till ett eget spel, som i detta fall skulle passa bra som Tourist trophy 2.

/Adde

Medlem
Skrivet av Bengan87:

MC till GT serien var väl på tal innan om ja inte missminner mej? När dom skulle släppa GTHD så kommer ja ihåg bilder på både bilar och hojjar .... inget ingame utan bara i "garaget" och på intro bilden. Så nyhett att dom tänkt implementera hojjar i GT5 vettefan

Men sj tycker ja hojjar skall hålla sej till ett eget spel, som i detta fall skulle passa bra som Tourist trophy 2.

/Adde

Du tänker på PGR4.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Bengan87:

MC till GT serien var väl på tal innan om ja inte missminner mej? När dom skulle släppa GTHD så kommer ja ihåg bilder på både bilar och hojjar .... inget ingame utan bara i "garaget" och på intro bilden. Så nyhett att dom tänkt implementera hojjar i GT5 vettefan

Men sj tycker ja hojjar skall hålla sej till ett eget spel, som i detta fall skulle passa bra som Tourist trophy 2.

/Adde

Du tänker på PGR4.

Nej ... GTHD som Polyphony skulle göra innan GT5 ...

En Bild Säger Mer Än Tusen Ord

Medlem

Grafik-mässigt så skulle det vara intressant att se hur Motorcyklar ser ut. Kan inte minnas att det finns något Motorcykel-spel till PS3.
Men det skulle ju vara bätre om dem gjorde ett spel med motorcyklar istället.
I Gran Turismo så gäller det bara bilar.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar