Avatar: The Game filmat

Robot
Medlem
Avatar: The Game filmat

Not impressed.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Inaktiv

nej, detta verkar vara ren skit.
Grafiken ser ut som om den kommer ifrån 2005.

Satsar nog hellre på Lost planet 2


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

Inte jag heller, ska se filmen, men spelet, njäää not my cup of tea

Medlem

Vad väntar sig folk? =P

Spel som heter "...: The Game" suger ju 98.42% av fallen.

De få licens-spel som faktiskt är bra kan ju räknas på ena handen...

Medlem
Skrivet av mangethegamer:

nej, detta verkar vara ren skit.
Grafiken ser ut som om den kommer ifrån 2005.

Det är kanske inte så konstigt att spelen ser lite gamla ut när de är gjorda för hårdvara a la 2005! De som lyckas med något annat ska verkligen ha beröm!

Medlem

Såg ut att flyta på bra, men annars vet jag inte.

Inaktiv

Ser lika oengagerande ut som filmen. Filmen har hyllats till döds av kritiker men jag är väldigt skeptisk, trilern ser inte så imponerande ut tycker jag. Det är fortfarande starwars känsla på det data animerade med klara tecknade färger.

Medlem

Rörelserna när man slogs såg ju löjligt överdrivna ut. Är ju nästan skrattretande när man hoppar och snurrar så mycket som de gjorde i den där filmen. Världen verkar rätt mysig dock, på minner en del om klassikern Albion från -95. Känns som att detta gjort sig mycket bättre som ett RPG med lite story bakom istället för ett hjärndött FPS/TPS. Men men, det är ett filmlicensspel trots allt och då ska det vara otroligt lättilgängligt för en enormt bred publik, inte kräva någon vidare dator samt inte ha några höga utvecklingskostnader så vad kan man förvänta sig?

/ LordDaimos

Medlem

Haha ser jag något om Avatar nu så tänker jag bara på smurfarna tack vare South Park

Inaktiv

I JUST LOST THE GAME. HURR DURR.

Inaktiv

På tal om Avatar, så kommer en här ett roligt klipp från senaste South Park. Kolla hela filmen.

http://www.youtube.com/watch?v=G_3e0l8FvYo

Medlem

Ännu mer pangpang på räls. :/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

nej detta var jag väldigt missnöjd med trodde det skulle vara mycket bättre grafik. och animeringarna är ju helt sjukt dåliga

1
Skriv svar