Genomgång av Bad Company 2-betan

Inaktiv

Trevligt med ett propert skjutspel om man känner för sånt så finns det då tllgängligt, CS:S känns gammalt.

Medlem

Ljudet, delikat.

Kommer att spela som engineer och repa stridsvagnar rundorna ut bara för att få uppleva den visuella och auditativa tryckvågen när skotten avlossas och träffar.

Medlem
Skrivet av Rubber Duck:

Njae, inget för mig, men grafiken är ju snygg.

Du är inte helt frisk hörrö du!

Så jävla najs! Men en sak borde de fixa. När man återupplivar någon så börjar dom leva på ett ryck. Det borde vara så att snubben som blir återupplivad är lite snurrig och sen sakta men säkert reser sig upp lite grann, med en "dimmig" skärm/ögon.
Hoppas ni läser detta förslag DICE!

Medlem

30 sekunder in i filmen så kraschar nätverkskortet, går inte att starta om det för att jag kan inte ens kolla på nätverksanslutningar varken grafiskt eller cmd>ipconfig.

Startar om datorn, nätverkskortet fungerar prima. Spolar nu förbi till 0:37, 1:07 nätverkskortet lägger av. Vet någon om en extern källa? Jag orkar inte starta om datorn 24 gånger till.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

30 sekunder in i filmen så kraschar nätverkskortet, går inte att starta om det för att jag kan inte ens kolla på nätverksanslutningar varken grafiskt eller cmd>ipconfig.

Startar om datorn, nätverkskortet fungerar prima. Spolar nu förbi till 0:37, 1:07 nätverkskortet lägger av. Vet någon om en extern källa? Jag orkar inte starta om datorn 24 gånger till.

Finns nog på YouTube om ett tag

Medlem

Stort plus för atmosfären, eller kanske 2 plus. Hoppas bara Pc versionen av spelet blir saftigt och inte så mycket consol. Annars bara positivt för egen del.

Medlem
Skrivet av Katana:

snyggt när stängslet mer eller mindre exploderade när han körde igenom det med tanken. not.

Håller med dig om det

Såg att han var på väg och tänkte strax innan: Allt annat i spelet har varit riktigt coolt och snyggt.
Föreställde mig att stängslen skulle typ böjas ner mot marken i takt med när han körde över dem samt att de skulle finnas kvar och bara plattas till eller något.
Antar de var tvungen att göra liknande förstörelse som det är med andra väggar utifall någon skjuter granater på dem. Dock blev det riktigt fult

Men ändå:
BF:BC2 Limited Edition - bokat på Webhallen
CoD: MW2 - känns inte värt "pengarna"

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

30 sekunder in i filmen så kraschar nätverkskortet, går inte att starta om det för att jag kan inte ens kolla på nätverksanslutningar varken grafiskt eller cmd>ipconfig.

Startar om datorn, nätverkskortet fungerar prima. Spolar nu förbi till 0:37, 1:07 nätverkskortet lägger av. Vet någon om en extern källa? Jag orkar inte starta om datorn 24 gånger till.

Du borde se över din dator tycker jag. Men nej, vet inte om någon extern källa.

Medlem

Bokade nyss Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition på webhallen! Hypen är hög!

Medlem

Vill ha!
Tror jag skaffar det till min 360 istället för datorn, ser ut att vara roligare på 3 konsol, tycker jag iaf.


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

Lär va bästa mp-spelet sen Q3 kom.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av Katana:

snyggt när stängslet mer eller mindre exploderade när han körde igenom det med tanken. not.

Håller med dig om det

Såg att han var på väg och tänkte strax innan: Allt annat i spelet har varit riktigt coolt och snyggt.
Föreställde mig att stängslen skulle typ böjas ner mot marken i takt med när han körde över dem samt att de skulle finnas kvar och bara plattas till eller något.
Antar de var tvungen att göra liknande förstörelse som det är med andra väggar utifall någon skjuter granater på dem. Dock blev det riktigt fult

Men ändå:
BF:BC2 Limited Edition - bokat på Webhallen
CoD: MW2 - känns inte värt "pengarna"

Annars är det väl möjligt att det har att göra med att spelet demonstrerades på konsol? Hoppas iaf på bättre effekter på PC. (För er som levt under en sten så har en PC betydligt högre prestanda än en konsol)

Medlem

Ser ju riktigt trevligt ut. Ska bli mycket till för att det inte ska bli ett köp.

Medlem

Det här spelet måste man hålla ögonen på Svensk producerad produkt med en fet budget i ryggen det kommer att bli underbart.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

När jag läser att dedikerade servrar med 100% sannorlikhet kommer till PCversionen är jag på.

Medlem

Så jävla "kunde" bli bra


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av FilureN:

Vill ha!
Tror jag skaffar det till min 360 istället för datorn, ser ut att vara roligare på 3 konsol, tycker jag iaf.

Vilken stolle


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

bad company hör hemma på konsol, givet köp till xbox


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Så grymt! Kommer knäcka MW2

Medlem

kan man längta mindre.
härligt spel.
blir säkert att skaffa till både pc och 360


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Bara jag som störde mig på Killcamen? ):

Hoppas man kan stänga av denna satans funktion i serverinställningarna (iaf på pc versionen).

Förrutom det ser det gött ut. Väntat länge på ett bra PC-bf spel

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

bad company hör hemma på konsol, givet köp till xbox

Man kan väl inte förvänta sig något annat av en efterbliven kanin utan smak.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

12
Skriv svar