Final Fantasy XIII-tillkännagivande(n) imorgon

Robot
Final Fantasy XIII-tillkännagivande(n) imorgon
Medlem
Final Fantasy XIII-tillkännagivande(n) imorgon

Seriöst, det här gjorde mig riktigt glad. Nyheter om FFVIII får det att pirra lite i magen på mig. Filmklippet letar jag reda på ibland för att bara mysa i några minuter.
Det är det största konsol-släppet sedan... sedan... Final Fantasy VII.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Final Fantasy är överskattade som serie. Jag tror att dem kommer att säga att de inte kan rita frisyrer imorgon


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Gah vad jag längtar till FF.
Jag har fått nog av alla 1000 fps spel som finns ute och alla är dåliga. Ge oss mer rpg, FF är efterlängtat.

Inaktiv

Final Fantasy som serie må vara överskattad, men det är en serie som jag fortfarande orkar spela spelen i. Har inte spelat igenom ett Mana spel eller Tales spel sedan SNES, men fortfarande så tycker jag att FF spelen är tillräckligt bra att spela igenom.
Fast bästa FF spelen är fortfarande 5-6 och 9. Inget i serien har spöat dessa. Jag tycker att 7:an är det mest överskattade spelet i hela serien!

Medlem

Vet att det antagligen inte kommer att hända, men ge mig Japanska röster!

Men lite mer seriöst; undrar vad det kommer handla om...

Medlem
Skrivet av Brandter:

Fast bästa FF spelen är fortfarande 5-6 och 9. Inget i serien har spöat dessa. Jag tycker att 7:an är det mest överskattade spelet i hela serien!

Håller med dig om 9an och 7an, 9an är riktigt bra och har en riktigt mysig stil.
7an är väl bra och så... Men inte så bra som folk får det att verka

Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska gilla #13 eller inte... Det SER ju någorlunda intressant ut iallafall...

Skrivet av Zerpent:

Vet att det antagligen inte kommer att hända, men ge mig Japanska röster!

Håller tummarna för det. Om Lost Odyssey kom med 5 talade språk så kan fan FF13 gott komma med Engelska OCH Japanska.

Medlem

De flesta som hackar på FF serien är bedrövliga fps lirare som inte förstår sig på ett spel med bra story. Äh fan, FF FTW.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

VILL HA! ^^) Hoppas som Zerpent på Japanska röster, hade varit mys.

Medlem

Har väntat som en galning på det här spelet sen det utannonserades.

En dröm vore väl att dom släppte release date för europa packat med ett spelbart demo.

Man kan bara hoppas.

Inaktiv

En av anledningarna till att jag skaffade PS3 var för FF13, hoppas de kommer något tufft, ser fram emot spelet, även om flera verkar tycka att de ser lite mysko ut jämnfört med andra FF spel.

Inaktiv
Medlem

Är det bara jag som hoppas på tidigt släpp i USA? Då kan man beställa därifrån och få spelet tidigare. Jag tycker de engelska rösterna är grymt bra. Och jag skulle ändå spela med engelska röster även om de japanska fanns.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Ett demo skulle sitta fint.

1
Skriv svar