Command & Conquer 4 ute 19 mars

Robot
Medlem
Command & Conquer 4 ute 19 mars

sc2 kommer innan april troligen, så undrar hur bra detta kommer att sälja :/


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Blir intressant att se hur det hela slutar iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

3:an var en stor flopp enligt mig, och jag har inga förväntningar alls på 4:an. Och om de kommer slåss mot SC2 tror jag det kan bli ett riktigt bakslag.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Trean är fortfarande ett av mina favorit RTS. Har höga förväntningar för det här, och har aldrig varit mycket för StarCraft heller så...

Kane for ... führer!?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Spelen har varit skit enda sedan EA tog över. För att vara helt ärlig, tror inte att spelet ens skulle vara värt att ladda ner!
Ge mig känslan de hade i Red Alert 2!

Medlem

@Brandter om du är ute efter känslan från Red alert 2 så ska du lira red alert 3 och inte nåt av tiberium liren
Det är 2 olika universum med bara c&c före.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Spelen har varit skit enda sedan EA tog över. För att vara helt ärlig, tror inte att spelet ens skulle vara värt att ladda ner!
Ge mig känslan de hade i Red Alert 2!

Bla bla bla, alla hatar EA, what else is new? Snälla...

Inaktiv

Tiberium Wars var rolig en spel genomgång, dock så var de inte så balanserat som man hoppats, pluspaketet Kaine's Wrath var inte så bra om man ska vara ärlig, samt av filmer man sett från spelet (Bla. om hur enheterna tar skada) verkar lite "meh", RA3 var roligare, inte kört Uprising men hoppas de blir något iallafall, SC2 mjölkningen kommer ta iallafall på plånboken.

Medlem

Trist med avslut när de har kommit igång och och försökt vidareutveckla konceptet; finns mer bra stories att utforska i C&C världen.

Medlem

Haha gott Min födelsedag ^^

PaZ
Medlem

Verkar mest vara multiplayerorienterat av vad jag hört. Finns det en bra kampanj så kanske det blir köp, annars inte.

Medlem

att dom la till aliens förstörde ett redan förstört spel... dom kunde lagt till mutants eller nåt isf

PaZ
Medlem
Skrivet av thorsten:

att dom la till aliens förstörde ett redan förstört spel... dom kunde lagt till mutants eller nåt isf

Håller med om att det hade varit roligare med tiberium-mutanter som slits mellan GDI:s välbärgade men välmenande famn och NOD:s revolutionsretorik.

1
Skriv svar