Need for Speed: Nitro

Robot
Need for Speed: Nitro

Har du en Wii och är beroende av höga hastigheter? Då är det dags att lyssna: Nitro utvecklas exklusivt till Nintendos konsoler.

#need-for-speed-shift, #mario-kart-wii, #need-for-speed-underground, #burnout-revenge


Medlem
Need for Speed: Nitro rattat

hur är det med motion plus? nyttjas det?

Redaktör
Medlem

Tre delar, snarare fem delar (Shift, Nitro, World Online samt Criterions och Black Box respektive spel).

Medlem

Shift simulator? Haha..
Ja för en gatubil kan man verkligen få att axxa på 1,71sekunder.

Spelen innan 2002 har varit verkligare än så.

"Att sedan en del banor är riktigt snygga kommer knappast som någon större överraskning, något har väl utvecklarna lärt sig sedan den första delen dök upp för sisådär femton år sedan."

Tror knappast det är många kvar från ursprungsteamet. Inte allt eftersom Ea la ner en del utvecklingsteam runt 2000-2001.

Medlem

Tycker betyget är skamligt. 3 ska den ha för det är ju Wii och inte pc/Xbox 360/Playstation 3. Alltså kul spel som tidsfördiv när man inte orkar stressa med Shift. Passar för barn och 40+ samt alla andra som har barnasinnet kvar vilket skribenten verkar ha tappat på vägen

PS - min åsikt.

Inaktiv
Skrivet av JoJe:

Tycker betyget är skamligt. 3 ska den ha för det är ju Wii och inte pc/Xbox 360/Playstation 3. Alltså kul spel som tidsfördiv när man inte orkar stressa med Shift. Passar för barn och 40+ samt alla andra som har barnasinnet kvar vilket skribenten verkar ha tappat på vägen

PS - min åsikt.

Vilken konsol det gäller tycker jag är i princip ointressant. Om inte spelet levererar så spelar det ingen roll om det är Wii PS3 eller Xbox.
Jag tycker själv att Wii är skit, men jag är inte dum nog att dissa alla spel. Tycker att Zelda: TP och Mario galaxy är riktigt roliga och passar perfekt till konsolen.
Varför ens kommentera på betyget? Det är en subjektiv åsikt från personen som skrivit den, tycker han att det är en 2:a då får spelet en 2:a. Om du inte är nöjd så gör en egen sida och betygsätt spelen själv!
Börjar lacka ganska rejält på att i varenda recenssion här på FZ så är det minst 3 pers som grinar över betyget! SKÄRP ER FÖR I HELVETE!

Medlem
Skrivet av JoJe:

Tycker betyget är skamligt. 3 ska den ha för det är ju Wii och inte pc/Xbox 360/Playstation 3. Alltså kul spel som tidsfördiv när man inte orkar stressa med Shift. Passar för barn och 40+ samt alla andra som har barnasinnet kvar vilket skribenten verkar ha tappat på vägen

PS - min åsikt.

Och är inte en 2:a (= okej) precis vad det är, om vi nu ska stirra mer på betyget än texten? Ett okej spel som man kan lira lite på skoj då och då


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Det ser fruktansvärt tråkigt ut ! typ som nfs 3 eller nått

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av JoJe:

Tycker betyget är skamligt. 3 ska den ha för det är ju Wii och inte pc/Xbox 360/Playstation 3. Alltså kul spel som tidsfördiv när man inte orkar stressa med Shift. Passar för barn och 40+ samt alla andra som har barnasinnet kvar vilket skribenten verkar ha tappat på vägen

PS - min åsikt.

Vilken konsol det gäller tycker jag är i princip ointressant. Om inte spelet levererar så spelar det ingen roll om det är Wii PS3 eller Xbox.
Jag tycker själv att Wii är skit, men jag är inte dum nog att dissa alla spel. Tycker att Zelda: TP och Mario galaxy är riktigt roliga och passar perfekt till konsolen.
Varför ens kommentera på betyget? Det är en subjektiv åsikt från personen som skrivit den, tycker han att det är en 2:a då får spelet en 2:a. Om du inte är nöjd så gör en egen sida och betygsätt spelen själv!
Börjar lacka ganska rejält på att i varenda recenssion här på FZ så är det minst 3 pers som grinar över betyget! SKÄRP ER FÖR I HELVETE!

Tja, du kanske har rätt Brandter?

Kommer ihåg en film som heter 7:e inseglet som jag inte kunde se för jag tyckte det bara var skräp och skulle ge en jordfyld stövel i betyg men som fick högsta betyg i de flesta tidningar och är hyllad av många som den bästa film någonsin.

Skrivet av Roxxer:

Det ser fruktansvärt tråkigt ut ! typ som nfs 3 eller nått

Skojar du? Det var ju askul ju!


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

1
Skriv svar