Spec Ops-DLC till Modern Warfare 2 möjligt

Robot
Medlem
Spec Ops-DLC till Modern Warfare 2 möjligt

Jag vet vad alla vill ha, dedikerade servrar!


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Medlem

"Det finns absolut en chans till det. Jag menar, det kommer ju inte komma några moddar till spelet, så vi kan ju tjäna grova pengar"


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Kan ni tänka er hur många coola custom mades spec ops-banor som skulle kunna ha gjorts om IW tillät mods o sånt?

Istället har de all kontroll. Var tog friheten vägen?

Medlem

Jag menar.. jag menar..


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Dags för folk att fortsätta ge IW ännu mer pengar, för originalspelet var det sådant underpris på att de behöver mer pengar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

fattar inte detta med xbox alltid gåt först skit säger jag

Medlem
Skrivet av Conana:

Jag vet vad alla vill ha, dedikerade servrar!

funkar utmärkt utan dedikerade servrar..

det är pc spelarnas eget fel att det blivit såhär tippar jag..alldeles för många som startar crackade servrar...

sen dom som klagar på att det inte blir nt seriöst och ordnat spelande får hitta andra vägar att gå,, tex gamebattles.com och liknande

Medlem
Skrivet av Marcon87:

fattar inte detta med xbox alltid gåt först skit säger jag

inte så svårt att förstå,microsoft har betalat för detta

Medlem
Skrivet av whoracle:

Kan ni tänka er hur många coola custom mades spec ops-banor som skulle kunna ha gjorts om IW tillät mods o sånt?

Istället har de all kontroll. Var tog friheten vägen?

friheten försvann när alla började tanka hem crackade versioner av spelet...

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Conana:

Jag vet vad alla vill ha, dedikerade servrar!

funkar utmärkt utan dedikerade servrar..

det är pc spelarnas eget fel att det blivit såhär tippar jag..alldeles för många som startar crackade servrar...

sen dom som klagar på att det inte blir nt seriöst och ordnat spelande får hitta andra vägar att gå,, tex gamebattles.com och liknande

Håller med P2P funkar utmärkt...speciellt i CoD där banor inte ska vara så stora och ska inte ha så många spelare på varje bana... Medans i BF så är det annorlunda, banorna skall vara stora o ha så många spelare som det bara går då krävs det DD servers...

Medlem

Jag tycker att det är jävligt fel det här med P2P, man känner riktigt av lagget/delayn om man har lite reaktionsförmåga.

Är jävligt sur på hur jag blir dödad bakom hörn när jag springer förbi, bara för att se i killcamen att personen inte ens siktade på mig men lyckades träffa ändå.

Sen kommer ju denna underbara nyheten, xbox går före som vanligt. Infinity Fail.

Medlem

Vore roligt om de fixade dedicated servers samt stöd för mer än 2 i coop hoho

Inaktiv
Skrivet av Oneone:

Vore roligt om de fixade dedicated servers samt stöd för mer än 2 i coop hoho

Yes iaf 3 pers tycker jag man borde kunna vara.

1
Skriv svar