Funcom vill locka tillbaka Age of Conan-spelare

Medlem
Funcom vill locka tillbaka Age of Conan-spelare

Bra att de försöker locka tillbaka spelare eftersom det nu inte längre är en beta utan ett riktigt spel wohooooo!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

"Your level 80 , Athaleos, awaits your return to Age of Conan!" >.<

Medlem

Hmmm, nej tack. Tror inte jag går tillbaka till det här spelet någonsin mer :S


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

A.o.C var rätt kul ett tag och hade en del bra idéer, men inte en chans att jag betalar för att spela igen. Däremot hoppas jag på The Secret World och hoppas verkligen att det blir lika bra som det kan bli.

Medlem

blev ju faktiskt sugen.... kan vara värt att betala för 3mån och ge det en chans igen, om inte annat så bara för TSW betan

Medlem

Har fått fyra mail om att spela gratis i 7-14 dagar på ett halvår nu, verkar som dom har det rätt trögt nu.

Avstängd

Gief TSW.......

Medlem

Age of Conan: Highly Boring Adventures? Eller hur var titeln nu igen?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Köpte 12 månader

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Köpte 12 månader

Jävlar.

Medlem

Buggarna och avsaknaden av spelkänsla jag erfor när jag spelade AoC har fått mig att iallafall fortsätta hålla mitt Hyborian-konto vilandes. Jag blev mätt för ett långt tag framåt. Kanske väcker jag det aldrig igen, kanske gör jag det. Troligtvis inte.

Inaktiv

Haha kan de ge upp snart eller?


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av realin:
Skrivet av Hannu87:

Köpte 12 månader

Jävlar.

Lätt värt, tillgång till expansionen och 40% rabatt. Goodie. Flera i vår guild som köpt 12 månader ^^

Medlem

Jag är inte intresserad av att spela AoC igen, men TSW betan gör att man är lite sugen på att betala för 3mån iaf :).

Medlem

Gud, nu blev jag ju sugen! Efter jul kanske när jag köpt ny dator!

Medlem

Galna erbjudanden. Vore fint att ha en beta plats, men enligt min polare som kollade AoC forumet så finns det typ inget att göra i endgame.

Återvänder ifall min kompis inte vill komma tillbaka till WoW


signatur

Game long and prosper

Medlem

Riktigt fina erbjudanden. Jag tror det är dags att installera AoC igen.

Finns det några aktiva guilds på Fury? Jag är medveten om att de har mergat ihop flera servrar. Min karaktär låg på Fury och jag har ingen aning vad servern heter nu.

Medlem

När tros det börja? hitta inget om det på deras sida Ellr är jag bara blind?

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Riktigt fina erbjudanden. Jag tror det är dags att installera AoC igen.

Finns det några aktiva guilds på Fury? Jag är medveten om att de har mergat ihop flera servrar. Min karaktär låg på Fury och jag har ingen aning vad servern heter nu.

Fury är kvar såvitt jag vet iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Riktigt fina erbjudanden. Jag tror det är dags att installera AoC igen.

Finns det några aktiva guilds på Fury? Jag är medveten om att de har mergat ihop flera servrar. Min karaktär låg på Fury och jag har ingen aning vad servern heter nu.

Vanity på fury är är aktiv, men rätt casual. Vanity är den största svenska guilden på fury. Finns ju massor av andra aktiva guilder om du inte är kräsen med språket.

Jag har för övrigt också signat 12 månader, lätt värt. Bästa mmo:et enligt mig.

Medlem

Ska ändå ta och spela lite för att få upp min lvl 75 till 80 eftersom jag troligen kommer att köpa rise of the godslayer.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar