Klarar din dator av Star Trek Online?

Robot
gnu
Medlem
Klarar din dator av Star Trek Online?

ja

Medlem

whoo!klarar minimum kraven med STOR marginal.


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

fattar inte varför vissa ska göra massiva online spel så snygga som möjligt, se på WoW fult som stryk men ändå jätte populärt. Varför inte lägga energin på gameplay istället för meningslös ögongodis?
Bara fler som kan spela deras spel då tycker man, för alla har inte en monster dator.

Medlem
Skrivet av Ballong:

fattar inte varför vissa ska göra massiva online spel så snygga som möjligt, se på WoW fult som stryk men ändå jätte populärt. Varför inte lägga energin på gameplay istället för meningslös ögongodis?
Bara fler som kan spela deras spel då tycker man, för alla har inte en monster dator.

Hur kan x2 3800+ 1gb ram och ett geforce 7950 vara "monsterdator" då dessa delar knappt är värt 2000kr tillsammans?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Ballong:

fattar inte varför vissa ska göra massiva online spel så snygga som möjligt, se på WoW fult som stryk men ändå jätte populärt.

WoW gick knappt att köra då det kom, även med en betydligt kostsammare dator än Star Trek kräver.

Jag hade en helt ny "värstingdator" då spelet släpptes men i raids eller städer hackade det ändå. WoW flyter knappt ens på en normal dator nu för tiden i städerna, fast spelet är 5 år gammalt.

Medlem

Detta ska testas när det kommer, har paus från wow


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

E ni fulla eller jag kan sätta en peng på att jag kan spela detta skitspelet på min inramade 4,86:a fulaste spelet jag sett i hela mitt liv. explosionerna är lika torra som jag vet inte vad animationerna vill jag inte ens diskutera! WOW e lätt snyggare även om det osså har sina stela rörelser


signatur

Godspeed

Medlem

Flashkan sluta snacka skit om du tycker det här är dålig grafik då har du konstig smak.

http://www.youtube.com/watch?v=epIQPBC5fBA

http://www.youtube.com/watch?v=iq8XQXxdMAQ

Medlem
Skrivet av Ballong:

fattar inte varför vissa ska göra massiva online spel så snygga som möjligt, se på WoW fult som stryk men ändå jätte populärt. Varför inte lägga energin på gameplay istället för meningslös ögongodis?
Bara fler som kan spela deras spel då tycker man, för alla har inte en monster dator.

WoWs grafik har ju hållt sig sjukt bra och uppdaterats hela tiden, jag skulle tvärtemot säga att det är riktigt snyggt med drawdistance osv osv inräknat.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

lol va enkla saker att slå xD Hade en sån där dator för typ 3 år sen

Medlem

Personligen tycker jag det är en bra idé att systemkraven lagts på lite "lägre" nivå. Fler som har möjlighet att spela spelet.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Jag är inte särskilt intresserad av Star Trek till att börja med. Att det är samma utvecklare som ligger bakom floppen Champions Online gör inte saken bättre.

Nu till min fråga. Det står att det krävs 8GB ledigt diskutrymme samt att spelet är fördelat på inte mindre än 6 DVD-skivor. Om inte skivorna är fullkomligt tomma på innehåll så borde detta tyda på att spelet kommer att kräva skivor för att spelas.

Är det ingen annan som tycker att det är ett problem? Jag föredrar iallafall att ha skivspelaren ledig när jag lirar.

Medlem
Skrivet av Plastsoldat:

Nu till min fråga. Det står att det krävs 8GB ledigt diskutrymme samt att spelet är fördelat på inte mindre än 6 DVD-skivor. Om inte skivorna är fullkomligt tomma på innehåll så borde detta tyda på att spelet kommer att kräva skivor för att spelas.

Är det ingen annan som tycker att det är ett problem? Jag föredrar iallafall att ha skivspelaren ledig när jag lirar.

6X DVD-ROM syftar med all sannolikhet på dvd-spelarens hastighet och inte antalet skivor.

Medlem
Skrivet av gebe:
Skrivet av Plastsoldat:

Nu till min fråga. Det står att det krävs 8GB ledigt diskutrymme samt att spelet är fördelat på inte mindre än 6 DVD-skivor. Om inte skivorna är fullkomligt tomma på innehåll så borde detta tyda på att spelet kommer att kräva skivor för att spelas.

Är det ingen annan som tycker att det är ett problem? Jag föredrar iallafall att ha skivspelaren ledig när jag lirar.

6X DVD-ROM syftar med all sannolikhet på dvd-spelarens hastighet och inte antalet skivor.

Ah, givet.

Medlem

Hm, intresserad av spelet, men jag kommer undvika det vid launch då Cryptic står bakom det. De lyckades ju förstöra Champions Online ganska bra då folk fortfarande har problem med rubberbanding, 2-3 månader senare...

1
Skriv svar