Vann du Modern Warfare 2?

Robot
Medlem
Vann du Modern Warfare 2?

ser jakligt snyggt ut

Medlem

Grattis till vinnaren och även andra och tredje pristagarna!

Medlem

Va fan !!!Jag vann inte !!! Hur fanken hittar jag nu hem på nätterna utan mörkerseende???

Medlem

Jättegrattis

Medlem

Svaret var bra mycket bättre än mitt. Grattis

Medlem

Grattis!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Äsch... Ville ändå inte vinna...

Test av mörkerkikaren:
http://www.wired.com/gamelife/2009/11/modern-warfare-2-night-...

Inaktiv

grattis de de som vann!

men de stog ju Motivera med högst 20 ord.
???


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

Haha, lysande svar på sista frågan, well played sir;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Jag hade inte det bästa svaret, och hade nog inte en chans att vinna.

Tycker ändå att det är skandal att nån vinner som vill ha "snöskoter-körning, samt stads klimat" i nästa spel... men vänta? är inte det modern warfare 2?

Medlem

Grattis!, Men var det där verkligen den bästa motiveringen som skickades in? Isåfall kan inte många ha varit med och tävlat.

Medlem

Áj fan, svarat fel på först, annars skulle jag nog har vunnit. Sa att man skulle panga runt på konsum.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

ganska tråkig motivering :/ är väl bara att lägga in svenska röster istället för ryssarna när man åker snöskotern i MW2 så har man motiveringen klar på stört.

Nää bättre kan ni!

Medlem

Grattis till vinnarna!

Medlem

Äh! Jag som ville att nästa CoD skulle utspela sig på FZ redaktionen där Bennet och co. som skulle försvara sig mot instatstyrkan, men det gick tydligen inte hem

Grattis till vinnarna dock


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av maniac:

Äh! Jag som ville att nästa CoD skulle utspela sig på FZ redaktionen där Bennet och co. som skulle försvara sig mot instatstyrkan, men det gick tydligen inte hem

Grattis till vinnarna dock

Det noterades, och gillades


signatur
Medlem

Förstår fortfarande inte en utav frågorna. Treyarch har väl gjort både WaW och CoD 3?
Jag missar nog något, antar jag.

Redaktör

Pointpurple: ja, Treyarch har gjort båda. Men frågan var vilket av de tre angivna spelen som Infinity Ward inte gjort.


signatur
Medlem

NEJ! Glömde att delta. Grattis till vinnarna iallafall.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Masterer:

grattis de de som vann!

men de stog ju Motivera med högst 20 ord.
???

Han använde ju bara 20 ord.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Enligt vinnarens profil har han inte ens en jäkla Xbox 360... Och frågan om vad han ville ha i nästa CoD är ju tveksamt den bästa -.-

Fattar inte varför folk som ens inte har fixat sin profil med de konsoler och spel system ens har chans att vinna...
Slår vad om att en hel del personer som har vunnit spel o liknande har sålt vidare vinsten -.-
Orkar man inte lägga ner 5-10 min på sin profil så borde man f*n inte sitta o spela spel i flera timmar...

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Enligt vinnarens profil har han inte ens en jäkla Xbox 360... Och frågan om vad han ville ha i nästa CoD är ju tveksamt den bästa -.-

Fattar inte varför folk som ens inte har fixat sin profil med de konsoler och spel system ens har chans att vinna...
Slår vad om att en hel del personer som har vunnit spel o liknande har sålt vidare vinsten -.-
Orkar man inte lägga ner 5-10 min på sin profil så borde man f*n inte sitta o spela spel i flera timmar...

Men det står att han har en gamertag

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av mrpeters:

Enligt vinnarens profil har han inte ens en jäkla Xbox 360... Och frågan om vad han ville ha i nästa CoD är ju tveksamt den bästa -.-

Fattar inte varför folk som ens inte har fixat sin profil med de konsoler och spel system ens har chans att vinna...
Slår vad om att en hel del personer som har vunnit spel o liknande har sålt vidare vinsten -.-
Orkar man inte lägga ner 5-10 min på sin profil så borde man f*n inte sitta o spela spel i flera timmar...

Men det står att han har en gamertag

Då kan han väll också fixa så att det står att han har Xbox 360 konsol -.- Att bara fixa gamertag tar ju typ 1 min max..

Medlem

WTF?? Jag skrev ju om Sverige men lite mindre "detaljrikt" pga av max 20 ord.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Tackar tackar, dagens överraskning! Väldigt roligt, hade tänkt inhandla spelet idag efter jobbet, men nu väntar jag ivrigt vid brevlådan istället!

Skrivet av mrpeters:

Enligt vinnarens profil har han inte ens en jäkla Xbox 360...

Självklart har jag en Xbox 360, gamertag Jarnehall om du vill få lite däng i Modern Warfare 2, jag kommer vara han som inte kan sikta, p.g.a. att jag har mörkerkikare på mig :P.

Och till han som sa att man bara fick använda 20 ord, om du räknar lite noggrannare så ser du att jag ligger på exakt 20, pushing the limit!

Tack tack!

Inaktiv

Haha jag som skrev att dom skulle strida på Gotland eftersom dom bygger den nya gasledningen. Svenska kustjägare vs ryska armeén.

Aja grattis iaf till vinnarna!

Medlem
Skrivet av Remus:

WTF?? Jag skrev ju om Sverige men lite mindre "detaljrikt" pga av max 20 ord.

skrev sverige fast lite mer kortfattat jag med..

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av mrpeters:

Enligt vinnarens profil har han inte ens en jäkla Xbox 360... Och frågan om vad han ville ha i nästa CoD är ju tveksamt den bästa -.-

Fattar inte varför folk som ens inte har fixat sin profil med de konsoler och spel system ens har chans att vinna...
Slår vad om att en hel del personer som har vunnit spel o liknande har sålt vidare vinsten -.-
Orkar man inte lägga ner 5-10 min på sin profil så borde man f*n inte sitta o spela spel i flera timmar...

Men det står att han har en gamertag

Då kan han väll också fixa så att det står att han har Xbox 360 konsol -.- Att bara fixa gamertag tar ju typ 1 min max..

Att fixa så det står att han har en 360 tar ännu kortare tid än det tar att göra en gamertag, så är du lite bakom flötet eller vad försöker du säga egentligen?

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Enligt vinnarens profil har han inte ens en jäkla Xbox 360... Och frågan om vad han ville ha i nästa CoD är ju tveksamt den bästa -.-

Fattar inte varför folk som ens inte har fixat sin profil med de konsoler och spel system ens har chans att vinna...
Slår vad om att en hel del personer som har vunnit spel o liknande har sålt vidare vinsten -.-
Orkar man inte lägga ner 5-10 min på sin profil så borde man f*n inte sitta o spela spel i flera timmar...

Dålig förlorare much?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

12
Skriv svar