Vann du Modern Warfare 2?

Medlem
Skrivet av guttag:
Skrivet av Remus:

WTF?? Jag skrev ju om Sverige men lite mindre "detaljrikt" pga av max 20 ord.

skrev sverige fast lite mer kortfattat jag med..

men seriöst Remus, ser du ingen skillnad i att skriva motiveringen som vinnaren än att t ex skriva "JAG VILL ATT DET SKA UTSPELA SIG I SVEA BAAAAAAAH TYP".

Även om man har lärt sig att man inte ska bli förvånad längre, så blir man fan det efter man kollar in tråden till varje tävling här på FZ.

Medlem

Får grattulera vinnarna ;D


signatur

P.L.U.R

Medlem

såklart inte!

Inaktiv
Medlem

Grattis till Vinnarna!:)

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Enligt vinnarens profil har han inte ens en jäkla Xbox 360... Och frågan om vad han ville ha i nästa CoD är ju tveksamt den bästa -.-

Fattar inte varför folk som ens inte har fixat sin profil med de konsoler och spel system ens har chans att vinna...
Slår vad om att en hel del personer som har vunnit spel o liknande har sålt vidare vinsten -.-
Orkar man inte lägga ner 5-10 min på sin profil så borde man f*n inte sitta o spela spel i flera timmar...

Jag känner avundsjuka....:)

Gratz till Lingon och de andra!:up:


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

zsc
Medlem

Woho! Äntligen fick man betalt för googlandet
Är det one size fits all på tröjorna eller kan man välja det nånstans?

/Björn

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Enligt vinnarens profil har han inte ens en jäkla Xbox 360... Och frågan om vad han ville ha i nästa CoD är ju tveksamt den bästa -.-

Fattar inte varför folk som ens inte har fixat sin profil med de konsoler och spel system ens har chans att vinna...
Slår vad om att en hel del personer som har vunnit spel o liknande har sålt vidare vinsten -.-
Orkar man inte lägga ner 5-10 min på sin profil så borde man f*n inte sitta o spela spel i flera timmar...

Tävlade också men äger inget 360. Hade jag vunnit hade det väl kanske kunnat vara en hyfsad motivation för att skaffa ett dock, är ju inte ett billigt spel! Ska det vara dålig stil att tävla bara för att man inte äger konsollen spelet hör till så blir det ju inte så många som får delta, kanske har man nån att ge bort spelet till eller så.

Men spelar då ingen roll för mig, mitt förslag om Australien med motivationen att byta ut hund-attackerna mot horder av kängurur gick tydligen inte heller hem, men så går det när man har det stressigt på lunchen

Medlem

Fan


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Är tydligen "roligaste" motiveringen som vinner, bäst att lägga av med seriösa svar. Som min var att djungel warfare såklart, guillesuits och smetad grönska. Enda stället man inte varit i cod mw än, djungeln.

Inaktiv
Skrivet av mrpeters:

Enligt vinnarens profil har han inte ens en jäkla Xbox 360... Och frågan om vad han ville ha i nästa CoD är ju tveksamt den bästa -.-

Fattar inte varför folk som ens inte har fixat sin profil med de konsoler och spel system ens har chans att vinna...
Slår vad om att en hel del personer som har vunnit spel o liknande har sålt vidare vinsten -.-
Orkar man inte lägga ner 5-10 min på sin profil så borde man f*n inte sitta o spela spel i flera timmar...

Väldigt osportsligt att gnälla för att man inte vinner. Väx upp!

Grattis till vinnaren!


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

Är tydligen "roligaste" motiveringen som vinner, bäst att lägga av med seriösa svar. Som min var att djungel warfare såklart, guillesuits och smetad grönska. Enda stället man inte varit i cod mw än, djungeln.

Bäst svar vinner alltid, seriöst eller inte.
Sluta gnälla för att ditt svar inte var tillräckligt bra...

Ett tips till dig för nästa tävling du är med i ; Skriv ett bra svar så ska du nog se att chanserna ökar.

Edit ; Grattis till vinnarna också såklart, Lingon tycker jag får återkomma med svar på hurvida hans mörkerkikare hjälper (eller stjälper) när du pangar andra spelare ute på xbox-live


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Tyckte det blev en värdig vinnare.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av mrpeters:

Enligt vinnarens profil har han inte ens en jäkla Xbox 360... Och frågan om vad han ville ha i nästa CoD är ju tveksamt den bästa -.-

Fattar inte varför folk som ens inte har fixat sin profil med de konsoler och spel system ens har chans att vinna...
Slår vad om att en hel del personer som har vunnit spel o liknande har sålt vidare vinsten -.-
Orkar man inte lägga ner 5-10 min på sin profil så borde man f*n inte sitta o spela spel i flera timmar...

Väldigt osportsligt att gnälla för att man inte vinner. Väx upp!

Grattis till vinnaren!

Ser du någonstans att jag gnäller för att jag inte vann? Att du påstår att jag gnäller för att jag inte vann så borde faktiskt du växa upp. Läs igenom folks inlägg innan du börjar klaga på vad de har skrivit. Så jag citerar dig

Skrivet av zaphiren:

Väx upp!

Jag bara ifrågasatte FZs beslut om vinnaren eftersom det verkar som att de flesta beslut bara tas på måfå och inte på mer genomtänkta handlingar. De borde kolla upp profiler och lite mer fakta på profiler innan de väljer en vinnare.
Jag är inte sur för att jag inte vann MW2 eftersom jag ändå ogillar FPS spel på konsol (PC är enklare o köra FPS eftersom man har högre precision i en mus än i en handkontroll)

Skrivet av Lingon:

Självklart har jag en Xbox 360, gamertag Jarnehall om du vill få lite däng i Modern Warfare 2, jag kommer vara han som inte kan sikta, p.g.a. att jag har mörkerkikare på mig :P.
Tack tack!

Jag önskar dig stort grattis och lycka till med aimet

12
Skriv svar