Project Natal i november 2010?

Robot
Medlem
Project Natal i november 2010?

Detta blir ett trevligt tillbehör till 360'n. Hoppas de visade demofilmerna för natal stämmer bättre överräns med vad den slutgiltiga produktens klarar av än vad det blev med Wii'n när den fortfarande kallades nintendo revolution.

Medlem

Ser verkligen ifram emot Project natal och om det kostar 400-500 som dom säger så blir det nog värt ett köp, Hoppas som släpper lite roliga spel så det inte bara blir massa skit ^^

Medlem

Trodde Natal skulle släppas våren eller sommaren 2010 vad man hört.
Lite segt att vänta 1 år till.

Medlem

Tycker fortfarande att det här är något bra för hardcore gamers också jag skulle utan problem köpa ett krigs spel till Natal om tekniken funkar som som den ska. Gaming handlar för de som mig som gillar story och inlevelse mycket om att känna sig en del av spelet så Natal hoppas jag starkt på.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

jag har inte trott att natal skulle bli speciellt bra, e3 var rätt mycket hype med teknik som inte visades live, bara visioner om vad dom hoppas kunna göra med det. ett år kanske dom lyckas göra allt det där. Frågan är vad konkurrenterna hinner göra på den tiden.

Medlem

ser inte fram i mot detta för 5 öre.. kommer å döda hardcoregamer industrin å i slutändan döda industrin i säg själv med allt rörelse skit. en stor majoritet av spel genres kan inte eller bör inte spelas utan komtroll/rörelse pinne. racing spel kommer suga pga att man får ingen feedback på hur bilen uppför sig, spel som gears med cover system osv va fan ska man göra med dom? tippa över vardags rumms bordet å gömma sig bakom å stå å låtsas springa på huk? nee. natal är ett uselt försök att casha in på wii´ns framgång genom att vara 2 steg värre.. ifall M$ inte märkt det så är det fan nästan ingen som köper spel eller spelrar på sin wii om man jämnför med antal sålda wii´s..

och jag vägrar möblera om mitt vardags rum för att spela ett spel..

julen 2010 slutar jag spela å börjar skrämma gammla tanter på gatan istället.. är väll lika kul som å lira natal skulle jag tro. man flaxar med armarna å hoppar runt så i grunden samma sak..

Inaktiv
KoP
Medlem
Skrivet av swordy:

ser inte fram i mot detta för 5 öre.. kommer å döda hardcoregamer industrin å i slutändan döda industrin i säg själv med allt rörelse skit. en stor majoritet av spel genres kan inte eller bör inte spelas utan komtroll/rörelse pinne. racing spel kommer suga pga att man får ingen feedback på hur bilen uppför sig, spel som gears med cover system osv va fan ska man göra med dom? tippa över vardags rumms bordet å gömma sig bakom å stå å låtsas springa på huk? nee. natal är ett uselt försök att casha in på wii´ns framgång genom att vara 2 steg värre.. ifall M$ inte märkt det så är det fan nästan ingen som köper spel eller spelrar på sin wii om man jämnför med antal sålda wii´s..

och jag vägrar möblera om mitt vardags rum för att spela ett spel..

julen 2010 slutar jag spela å börjar skrämma gammla tanter på gatan istället.. är väll lika kul som å lira natal skulle jag tro. man flaxar med armarna å hoppar runt så i grunden samma sak..

Om du på allvar tror att dom kommer forcera in Natal som enda möjliga styrdon i kommande spel så måste du vara ute och cykla. Självklart kommer det finns ett val huruvida du vill spela med handkontroll alternativt ratt m. pedaler i racingspel. Detsamma gäller spel såsom GoW. Själv ser jag fram emot Natal, det kommer bli ett uppfriskande komplement till 360'n. Oron du verkar känna är nog helt obefogad ska du se.

BME
Medlem

De har väl sagt att natal inte ska vara inbyggt? Men om det är inbyggt så blir det ju en begränsning på vart man kan ställa den


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Julen 2010..
Sen efter några dagar är det 2011,
skulle inte nya Xbox 720 eller vad den kommer kallas, släppas 2011-2012 ?

Medlem

Ohh, blir intressant att se hur det blir Och bara priserna inte blir för höga kommer det ju bli något man införskaffar

Medlem

Var ju lite delay när dem spelade men verkar ändå riktigt intressant, trotts allt är det ju bara en beta

Medlem

microsoft själva har sagt att målet är att göra spel fira från handkontrollen för dom anser att det är sista "hindret" för den ultimata upplevelsen å för att nå ut till casual folket. vilket är skit snack. spelar min inte spel nu så tvivlar jag på att man blir direkt nån gamer av att man kan stå å flaxa med armar å ben framför tv´n.

wii´n som sagt står ju bara å samlar damm hos dom flest så kallade "causal gamers" som köpte den. det visar spel försäljningen tydligen till den. säljs väldigt lite spel mot för sålda konsoller.

Medlem

Får hoppas de fixar till Natal till release...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar