Bully 2 på gång?

Robot
Medlem
Bully 2 på gång?

vad sa han då?

Medlem

tänkte på samma sak, länk till intervjun eller ett citat kanske ?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det är inte direkt så att man hoppar av glädje..

Medlem

jo, bully var skitkul!

Medlem

okej! så det kanske blir ett bully som inte är skitfult!? hoppas det är lite bättre än ettan. även fast ettan hade en skön stil

Medlem
Skrivet av najtrows:

okej! så det kanske blir ett bully som inte är skitfult!? hoppas det är lite bättre än ettan. även fast ettan hade en skön stil

Skitfult var väl att ta i tycker jag. Det levde inte upp till dagens grafik (var ju en PS2-portning med lite upphottade effekter och texturer) men så illa var det ju ändå inte. Det hade en fantastisk stämning dock och var anledningen till att jag införskaffade en PS2 en gång i tiden. Sen har man uppgraderat sig och spelat igenom det även på 360 när Schoolarship Edition släpptes, helt enkelt ett suvvereänt spel om än med medelmåttig grafik.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av najtrows:

okej! så det kanske blir ett bully som inte är skitfult!? hoppas det är lite bättre än ettan. även fast ettan hade en skön stil

Skitfult var väl att ta i tycker jag. Det levde inte upp till dagens grafik (var ju en PS2-portning med lite upphottade effekter och texturer) men så illa var det ju ändå inte. Det hade en fantastisk stämning dock och var anledningen till att jag införskaffade en PS2 en gång i tiden. Sen har man uppgraderat sig och spelat igenom det även på 360 när Schoolarship Edition släpptes, helt enkelt ett suvvereänt spel om än med medelmåttig grafik.

/ LordDaimos

Håller med dig:up::D

inK
Medlem

Bully var/är ett kanonspel!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Ja Bullt var kanon, ett väldigt unikt spel också speciellt vad gäller skolmiljön som ingen, av någon konstig anledning, gjort förut direkt (skulle väl vara School Daze på C64)...


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av najtrows:

okej! så det kanske blir ett bully som inte är skitfult!? hoppas det är lite bättre än ettan. även fast ettan hade en skön stil

Bully kanske inte var supersnyggt men det var riktigt roligt.. och det är det enda som egentligen spelar någon roll.

Ser fram emot Bully 2 (om det nu blir av).

1
Skriv svar