Hearts of Iron III omplåstrat

Robot
Medlem
Hearts of Iron III omplåstrat

Meh: det kan inte ha fixat allt. Spelade ett par timmar på polarens dator, katastrofalt dåligt. Jag har sedan dess följt forum-snacket och 1.1 samt 1.2 har inte gjort någon glad. Jag tvivlar att en enda till patch kommer hjälpa: ring mig när 1.9 är ute för tills dess köper jag inte detta.

Medlem

Om, nom, nom! Det är vad jag kallar patchlog! Paradox vet hur man gör spelare glada!

Medlem

Önskar att jag kunde ha en åsikt, men mina HOI3 sessioner har hittills varit extremt långa laddningstider påväg in i spelet och snart därefter krashar det eller så stänger jag av i viss frustration. Tvåan ger mig fortfarande mer glädje.

Inaktiv

Brukar ta 3-4 patchar innan paradox spel blir spelbara. Hoppas man kan börja lira hoi 3 nu.


signatur

The definition of insanity?

Skrivet av Touhatsu:

ring mig när 1.9 är ute för tills dess köper jag inte detta.

OKEEEJ

Eftersom det enda du gjort är att läsa på forumet där folk spyr en massa galla omkring sig över något de ej fattar så saknar DU anledning att klaga över huvudtaget. Har du inte köpt spelet innan din såkallade 1.9 patch så kan du ju skippa det helt. Finns säkert en massa andra IQ befriade spel för dig där ute.

För oss gamers och moddare som vet vad vi har och får med Hoi3 kan istället njuta av ett bra lir.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Touhatsu:

ring mig när 1.9 är ute för tills dess köper jag inte detta.

OKEEEJ

Eftersom det enda du gjort är att läsa på forumet där folk spyr en massa galla omkring sig över något de ej fattar så saknar DU anledning att klaga över huvudtaget. Har du inte köpt spelet innan din såkallade 1.9 patch så kan du ju skippa det helt. Finns säkert en massa andra IQ befriade spel för dig där ute.

För oss gamers och moddare som vet vad vi har och får med Hoi3 kan istället njuta av ett bra lir.

Du är så rolig när du blir arg över, egentligen, inget.

Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Touhatsu:

ring mig när 1.9 är ute för tills dess köper jag inte detta.

OKEEEJ

Eftersom det enda du gjort är att läsa på forumet där folk spyr en massa galla omkring sig över något de ej fattar så saknar DU anledning att klaga över huvudtaget. Har du inte köpt spelet innan din såkallade 1.9 patch så kan du ju skippa det helt. Finns säkert en massa andra IQ befriade spel för dig där ute.

För oss gamers och moddare som vet vad vi har och får med Hoi3 kan istället njuta av ett bra lir.

Du är så rolig när du blir arg över, egentligen, inget.

Arg? lol Nej bara lite lätt irriterad över hur löjliga folk är.


signatur
1
Skriv svar