Vagrant Story snart på PSN

Robot
Medlem
Vagrant Story snart på PSN

Bara en grej angående svenska. Vårt är inget ord. Vår eller vårat. Hihi

Medlem

JAAAAAAA! Bästa spelet som någonsin gjorts <3

Medlem

Grymt bra spel! Skitsnygg grafik oxå!

Medlem

Sweet!
Kan dom se till att VI får ta del av Final Fantasy Tactics också som jänkarna fått roa sig med ett tag nu!!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Trevligt, ett av de bättre spelen som gjorts till PS1.

Och det är på tiden att vi ser någon vettig PSOne Classic på Euro PSN, sen FF7 i somras så har det bara varit ett fåtal PSOne Classics som släppts och de har alla varit Disneyskräp.

Tycker det är så trist att US PSN har så många fler och bättre PSOne Classics än EU PSN, så som Castlevania: Symphony of the Nights, Metal Gear Solid, Suikoden osv.

Skrivet av Tassel:

Sweet!
Kan dom se till att VI får ta del av Final Fantasy Tactics också som jänkarna fått roa sig med ett tag nu!!

Under PS1-tiden så släppte Square en hel del riktigt bra spel som av någon anledning inte släpptes i Europa, så som Tactics som du nämner, men även Chrono Cross, Xenogears, Threads of Fate osv. Skulle vara kul om de kunde släppas här nu, även om det inte är speciellt troligt.

Medlem

Va!? Vi har fått nått före Usa på psn!?

Skrivet av Kazutoyo:

Tycker det är så trist att US PSN har så många fler och bättre PSOne Classics än EU PSN, så som Castlevania: Symphony of the Nights, Metal Gear Solid, Suikoden osv.

Ah det kan vara gött att äga alla ps ibland ändå om de tar plats

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Under PS1-tiden så släppte Square en hel del riktigt bra spel som av någon anledning inte släpptes i Europa, så som Tactics som du nämner, men även Chrono Cross, Xenogears, Threads of Fate osv. Skulle vara kul om de kunde släppas här nu, även om det inte är speciellt troligt.

Chrono Cross, vilka minnen. Det vore kul att spela igen.
Xenogears fastnade jag aldrig riktigt för. Var dock inga pengar i sjön för det. Det var skapligt lättsålt, minst sagt. Om jag minns rätt gav jag runt 800:- för det på import och fick 950:- för det när jag sålde det.
Vore kul att få ge det en chans till genom ett billigt psn köp.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Yes! Nu vill jag se Chrono Cross också!

1
Skriv svar